Lilla troll

Hej hopp. Sitter nu med en cigg på balkongen och har nattat barnen.. Pixie har en toppad astma just nu som gör det jätte jobbigt för henne, fy hoppas verkligen hon får sova inatt det är rå tungt att både ge Thindra mat och gå upp och böka med pixie på natten man blir som ett vandrande lik . Nu har hon sovit två hela nätter dessutom och bara det har varit riktigt skönt. Kevin har varit hos mormor och morfar fre till idag och lekt av sig riktigt ordentligt, han kommer tycka det är ännu roligare när dom köper sandlåda dit som dom hade förut. :) jag är faktiskt glad över att våren varit och blir så varm och härlig, man kan hitta på mer som igår umgicks vi med elina och hennes dotter elisi i parken och tjejerna fick både gunga och åka kana pixie försökte vi lära gå i skor hon är så duktig :) någon dag här ska vi ta med en grill och grilla ute i det fina vi alla åh så mys barnen kommer älskart :) imorgon ska grabben till dagis eller nanni som han säger för att melvin på hans förra dagis sa så hela tiden tror han saknar det lite men vi ska faktiskt hälsa på maria melvin och nellie någon dag så han får krama och leka lite med sin kompis :) sen imorgon åker jag , gubben och tjejerna till stan slösa lite pengar Hehe. Idag fick även min kära gumma jenni sin son , grattis och fy vad avundsjuk jag är haha älskar förlossningar och vet inte riktigt när vårt fjärde kommer heller så länge får jag snosa jennis bebis Hihi men Thindra är ju faktiskt som en nyfödd fortfarande både längd och vikt fast hon är hela 3 veckor lika stor som pixie var när hon föddes och lika lång som kevin var när han kom. Den ni haha. ;) nej kolla lite tv och sova sen. Godnatt
Maria W » 2011-04-17 | 20:11:13

Ja vi måste ses snart allihop så mysigt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback