Dag 1 , Utmaningen.



Inatt var jag redligt utslagen efter en natt med konstant vaknande från pixies sida, då sov faktiskt thindra som en drottning käkade bara 2 gånger.
jag var så utslagen att jag var i koma kändes det som, kroppen ville inte ge med sig ville liksom inte röra på sig som jag ville, tog ungefär 20 min att ens sätta fötterna i golvet, Thindra skrek i 20 min inatt och hade bökigt med att hitta bröstet , sen har hon möjligtvis svamp så det svider och gör jätte ont på henne när hon kiissar eller bajsar , så salva blir det att handla. när jag väl kommer upp sitter kevin i soffan och kollar på mig då tänkte jag " jisses hur ska detta gå med 3 barn själv , byta blöja, klä på , ge frukost och tralla iväg till dagis" men det gick okey, Kevin samarbetade lite mer, gick bättre en förväntat, han gick och höll min hand hela vägen medans jag drog den där stora vagnen , det är en bit att gå men han trotsade ingenting.
jag trodde det skulle vara en stor utmaning , men dagen är inte slut en han ska hämtas kl 14 ..
har precis druckit en stor kopp kaffe och tagit mig en cigg ska läsa lite i boken " Damp, ADHD och mbd " och lära mig lite mer om det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback