15:e december.

Det snöar så fint här utanför, hoppas hoppas kevin får åka pulka på fredag. :)
vi ska faktiskt ut i den mysiga snön om ett tag och träffa jamina och kevin, dem kanske får latja lite i snön.
vi måste först göra ett ärende två stationer härifrån. :)

Kevin kan säga Nay när vi frågar något eller när inte han tycker något är bra.
han är ju trotts allt 1 år på nyårsaftons morgon 09:08 , och hans andra snö i sitt liv. <3

imorgon ska vi åka och kolla på två lägenheter här i västerhaninge. :) får vi hoppas att dem är fräsha.
så idag är en bra dag känner jag och hoppas jag hehe. :)

Anonym » 2009-12-15 | 11:56:58
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Söta unge :)



Sv: Jag har 7 veckor kvar bara. Hur lång tid är det kvar för er?

Kram

lisa » 2009-12-15 | 16:44:12

Hejsan jag har några frågor.

vad var det bästa/sämsta med att vara gravid?

i vilken vecka började du berätta för folk?

hur länge kunde du ha dina vanliga kläder?

och sen undrar jag om angelsound (heter det så?)

hur mycket kostar det? var köper man det? och hur fungerar den?

tacksam för svar annars tack för en bra blogg-

Annika » 2009-12-15 | 21:42:45
URL: http://flodko.blogg.se/

Hejsan... Gillar verkligen din blogg! plus såg dig på komsum idag, du passar att gå med vagn :p:)

De jag täntke fråga är om du är bra på att desiga bloggar för mig ser verkligen hemsk ut!!!! skulle så gärna vilja ha något julfint!

Tack på för hand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback