7 december och ingen snö?

Julen närmar sig och det känns faktiskt inte när man går ut vilket jag tycker ska kännas.
vart är snön? hoppas inte den är lika seg som förra året. vill kunna dra kevin i pulka och se det fina vita liggandes på marken och glittra. :/
kan ju inte vara jul utan snö. :( *tår i ögat* det var bättre förr.

har precis kommit hem från centrum där jag köpte pepparkaksdeg som jag ska baka när grabben vaknar.
skulle boka tid hos frissan men det var stängt åh attans. jag vill ju vara fin i håret till jul och till kevins födelsedag.
får ringa dit imorgon och hoppas på det bästa.
nu dricker jag julmust och ska lägga in ny musik i mobilen sen gå och hämta ett paket när babe kommer. :)

Funderar om jag ska pixla lite med kevin säng, måla den blå och göra den lite fräsh. :)

Så liten och så jädrans busigt sööt <3

kram!
Zandra, mamma om några månader! » 2009-12-07 | 14:49:14
URL: http://mammmazandra.blogg.se/

Sv; Jag hinner precis gå ut skolan :) Så de är skönt det! Sen när barnet börjar på dagis börjar jag jobba! :)



ååååh, vad tråkigt jag som ville höra hjärtat och massa sånna saker.. Men tiden går fort tycker jag. Tycker jag nästan var i vecka 6 nyss ;p

Mounia & Popcornet i magen » 2009-12-07 | 18:33:55
URL: http://womantomom.blogg.se/

Visst tycker man det. Sa till sambon senast igår att jag vill bo på ett ställe där man kan ha sin cykel olåst utan att oroa sig för att den ska bli snodd. Han sa att det inte fanns nått sånt ställe. Sen påminde jag hono att det faktiskt är så hos hans mamma.

Pattie ung mamma till Saga » 2009-12-07 | 20:27:24
URL: http://popblogg.nu

vilken sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback