Annandag jul.



jag kände mig allt annat en snygg på julafton. kände mig som en mullvad tjock överallt, ont i ryggen kunde inte böja mig och skulle sitta och försöka få upp alla JÄTTE presenter som kevin fick.
jag fick inte ens plats i fotöljen och då började vi skratta, kläderna jag fick gick inte att knäppa och jeans klänningen blev som ett kort linne.
haha härregud sa vi bara. :)



julklapparna var faktiskt finare när dem låg under granen.
Efteråt var det kartonger överallt och papper och en krypandes och ställandes kevin mitt i allting. :p
så sööt. men han fick mycket och fina julklappar och var jätte nöjd som det såg ut iaf.
Han älskade julmaten och ville inte sluta äta den men eftersom han bara sov en gång på hela dagen var han ganska så trött och fruktansvärt gnällig efter ett tag, så hopp i säng vart det efter alla klappar. :)

Helt suverän jul tycker jag.
Underkläder, skor och en rakhyvel med tvål och aloveralotion inbyggd och rakblad som kommer varje månad fick jag av älsklingen, min nagelförlängning är dock försenad.
massa krångel på posten så jag väntar bara på att den ska komma som jag skulle få i julklapp.



lägger upp bilder emellan texterna annars blir det så mycket text.
kevins leksaker låter för fullt när han är i farten och jag får dessa ljud på hjärnan haha. men på något sätt så är våra saker mycket intressantare en hans saker enligt honom. ;p
nåväl.. idag åt vi jul-lunch och åkte till gubbens bror och fru med barn sen har vi bara tagit det lugnt.
imorgon ska vi till farsta med alexandra alla 3 och på söndag ska vi på bio. Goood ! ;)



Sist men inte minst. ( eller jo hon är ju minst ) . vår dotter som bökar runt och har det gott av alla mandariner och mat och paradis i 3 askar som hon får . haha där kan man säga att man sväller :)

hoppas ni hade en fin jul. :) kramar.
Mailda - Snart 2barns mamma! » 2009-12-25 | 23:40:11
URL: http://majbebis08.blogg.se/

hihi såå fin tomte han var! och fina ni är i soffan också =)

Adams mamma » 2009-12-26 | 23:29:40
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Gud vilken söt liten tomte ni hade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback