Full fart i huset.

jag har fått överskottsenergi märker jag. iofs är det bara bra enligt mig nu när kevin är rasslig får man passa på och göra dem där praktiska sakerna man inte hinner när man är ute och springer.
kevin har suttit snällt och sjungt tillsammans med mig när vi hade radion på och lagade mat och fixa med tvett och lite sådant mitt emellan. :)

Nu sover han så jag får passa på att vila jag med för att ta itu med saker och ting igen.
blir nog till att åka och ta porträtt på kevin imorgon samt få tio julkort. :)

Kan tusan inte beskriva hur mycket jag älskar dig min son!
Du är verkligen min livsglöd hjärtat! det vackraste som någonsin skapats till denna jord. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback