jag gillar.



Vi har bestämt oss och denna vagn blir våran nästa månad till våra vackra små underBarn :)
längtar verkligen hi hi ! .
vi har ändå kvar den gamla ett tag till då vi ska sälja iväg den och köpa en ny enskild vagn. :)

idag har vi varit och hälsa på J och E , gubbens bror och fru och kevin har lekt med hundarna där borta.
jätte trevligt att träffa dem, får alltid ett leende och det behövdes. :)
vi åkte hem och gjorde hemmagjord pizza, mums. :)
imorgon tänkte vi alla åka till julmarknaden och får hoppas att tony inte har shjoren då.

nepp, nu ska jag ta mer tee och pussa lite på min man när han sover så sött i soffan Hi hi *snällt* ;p
Graavid på 17 år. » 2009-12-11 | 21:43:38
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Oh ja jag håller med dig totalt! :)

kramisar :)

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-12 | 02:11:40
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Precis! Har inte kunnat sagt något bättre själv!

Men ja vid det här laget så har jag fattat att alla har sina olika åsikter ibland om saker och ting men inget jag bryr mig så där..utan det är bara att acceptera..



Visst jag har aldrig fått någon sånt där dum kommentar förut dom har väl märkt att jag inte tar åt mig :)

Men när man har läst i andras bloggar där dom har typ lämnat bort sitt barn 1 dag för att skaffa mer engeri och kraft så har dom fått dumma kommentarer osv..vilket som jag anser är lite lågt..man borde faktiskt förstå att man behöver ta en pause från allt ibland...

Men ja finns folk till allt och alla har inte jämt samma åsikter om saker och ting men man behöver ju faktiskt inte hoppa på andra så där som dom har gjort på andra bloggar.



Hoppas att du förstår vad ajg menar :)

Tova » 2009-12-12 | 20:04:53
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Hihi ja precis :) det är ju otroligt spännande som du äger nu med första barnet för mig, men kan definitivt tänka mig att det är oroligt fascinerande andra gången också... när ens lilla barn ska få ett LILLAsyskon :)

Vet ni könet på pyret i magen?

Vi ska få en grabb iaf, håller just på att klura på namn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback