Lördags morgon.



Morgonen började väl inte bra. från att sova skönt till att vakna med migrän och en kevin på halvdåligt humör.
morgon illamående och frossa. fy farao för detta!
migränet sitter i och min älskade hade tydligen varit uppe från kvart över 6 imorse och gick nu och sola.
jag blir själv med en argsint kevin i hälarna :( skulle tro att det var tänderna .
hoppas host medicinen hjälper snart, ska lägga honom så han möjligtvis blir lite gladare.
c » 2009-12-05 | 13:41:48

Lätta ditt hjärta

Charlotte - Gravid » 2009-12-05 | 13:43:07
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Okej så roligt :)

Ja, jag sitter mest vid datorn på dagarna, börjar bli väldigt långtråkigt men tiden går otroligt fort ändå. Vad gör du själv för att tiden ska gå?

Kram

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-05 | 13:52:13
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Aha okej :) Så äter eran Kevin all mat? alltså är matglad eller vad det heter. Haha..



Aaa..vad heter dom speicell flaskorna då?

Ja Kevin han hatade välling i början, jag fick massa tips på vad jag skulle göra så att han skulle ta vällingen men vissa var så grova så att man inte ens vill testa det. Men han har ju lärt sig nu att tycka om välling så.



Jag slutade ju amma så Kevin har ju alltid tyckt om ersättningen och av den så har han inte fått ont i magen men jag vet inte hur det skulle se ut om han fick ersättning, vill inte ens testa :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback