Mödravården.



De gick jätte bra att kika till gumman där inne.

Blodtrycket vad fortfarande lågt, dock inte så lågt som sist.
min barnmorska Gunilla tyckte magen hade brakat loss för att jag blivit så stor på så kort tid.
ja vad detta beror på är väl nästan omöjligt att svara på. :)
hon ville självklart väga mig, allt som allt har jag gott från 47 till 57 kg men på lite mer än 1 vecka så har jag gott upp 2 kg. :) så allt går ju framåt.

nu kom vi till mäta och lyssna.
sf måttet gick väl rätt okej det låg på 24/25 dära som det skulle, jag låg över kurvan med kevin.
när vi kom till att lyssna på hjärtat så fick kevin någon sorts räddsla att hon skulle skada mig så han försökte göra allt för att klättra upp på båren. Funkade inte det börja han gråta Stort och skrika och chippa efterluft och bara sträckte ut armarna mot mig.
när jag tog upp honom så gav han mig världens kram och snyfftade och han släppte inte trotts att jag klappa han på huvudet och pussa honom och berätta att det inte var någon fara. ååh min gulleplutt. <3

jag satte honom i vagnen nära mig ( en trygghet) och höll han i handen. det tillät han. :)
så hjärtljudet låg på 136 slag/min, hon blev nog lite vilsen eller vad man nu ska säga, jag satt ju konstigt också.

så det var min dag på mödravården med mina små älsklings barn. :) <3
Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma » 2009-12-30 | 21:17:19
URL: http://salkert.se

Mys med mvc och allt.



Hihi ja hon är allt bra busig.. :D

Tänkte köpa en nya tror vi.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback