Good juuul !!

Ja soffan är skitig, går ju inte få rent !! vi ska köpa ny soffa helt enkelt !


Önskar vi här i familjen till alla underbara där ute ! (:
ska sätta mig och svara på kommentarer, idag är magen helt normal dock kanske lite mindre magsäck efter att inte ätit så speciellt mycket.
inte haft tid till dator, sista minuten klappar som alla verkar köra med för det var Smock fullt ! träffade folk jag inte trodde levde *höhö* äh härligt :)
åt ett äpple på hela dagen och läsk ville verkligen absolut inte äta ute, drack samarin imorse mot min magknip som gubben gick ner och handla innan jag kunde käka frulle , hade så ont alltså.
min första riktiga måltid när jag kom hem och efter 2 dagar köttbullar med potatis och rödbets sallad samt fruktsallad efteråt mjams det saknade kroppen !
nu är granen full och julgodis handlat från jul marknaden eftersom energin slukades, mina diamanter kommer vara så fina imorgon och jag med hihi. =) nu ska jag sussa så jag inte är allt för trött när tjejen ska ha sitt sista mål. Kevvs har blitt små förkyld så hans astma kommit igång igen, vi har börjat med fullkorns välling med päron lite smått för att vänja magen då läkaren tyckte att vi inte skulle ta bort vällingen för kvällen och att det inte var den som orsakade kräkningarna men det återstår och se nu. inatt vaknade han och skrek riktigt hysterisk helt galet vi var totalt maktlösa han vråla som han aldrig gjort och vi fattade inte varför, massa tankar snurrade om att han drömt, det var nattskräck , smärta, trots m.m vi gav han ipren och försökte ge han macka men han fortsatte , vårt hjärta bara gick i tusen bitar, jag fick en riktigt obehaglig känsla om att han skulle dö för det lät så hemskt ville bara gråta, det var först då vi gjorde vällingen till honom så babe satt med han i famnen och kevvs drack och somnade direkt efter. det var alltså akut hunger + magont pga det.
så han fick välling nu på kvällen faktiskt.
GOD JUL !! hur som helst, imorgon är det julafton wiihoo !! Puss Puss !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback