Juldagen ( :






Bilderna säger nog allt. :) Tyvärr vart inte Pixie lika fin som jag tänkte att hon skulle vara. direkt när jag bytt om på henne till hennes underbart fina jul-klänning så spyr hon ner den och kevvs Fotölj han fick på morgonen.
vilken jädrans osis. !! sen kom mormor och morfar och morbror och en hel säck med klappar till oss, tomten kommer och plingar på dörren och kevvs blir jätte rädd och börjar gnälla och springa till oss sen gick det bra =)
åt god mat, men allt vart så stressigt så det glömdes en del till julbordet som vi tog igen idag, damen var extremt trött och inget dög så hon fick uppskatta alla julklappar idag istället :)

jag fick, Fotbad med spa grejer till, necesär med lite olika prylar i, doft ljus av gubben och barnen och gaddning imorgon av babe. , kläder m.m
babe fick, en sprojlans ny klocka av mig och barnen, rak apparat , strumpor&kallsingar m.m
Kevvs fick , kläder, tält , bil garage , tågbana en rorri helikopter som pratar , synt och gitarr m.m
Pixie fick , Kläder, leksaker som låter, golv pussel , en stor hund som pratar sjunger osv m.m ..

tillsammans fick vi en klocka & köksvåg i ett, tallrikar och tee muggar och choklad ask.
Underbara föräldrar jag har, hihi <3 bara så ni vet så älskar jag er trots våra tjafs då och då =)

idag har vi bara käkat julbord, jag och pixie var ute en sväng och sen tagit det lugnt :) imorgon ska vi käka middag hos mormor och morfar och tatuera oss, iih .
Jenny » 2010-12-25 | 19:55:19
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Ni verkar ha haft en bra jul i alla fall :-) Vad blev de för tatuering? Kram

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2010-12-26 | 08:37:30
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ja fick oxå en såndär fotbads maskin :) fett skönt nu i vinter å värma fötterna med alla finesser som finns på såna :)

Hannele - mamma till 2 pojkar » 2010-12-26 | 08:46:28
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

För att barnens mormor bor i Köping ;) dvs jag är en fej dakulla ;) haha..

visst det bor en del av deras andra släkt med men dom har jag knappt någon kontakt med så :K



Haha...nej du..här/där hemma så kliver vi upp lite senare men tidigare än 6 är vi inte vakna :P haha..

Jennie » 2010-12-26 | 09:30:48
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Godmorgon ! Ja det är ju fruktansvärt , det var 2 grader när vi kom hem :( Hemskt men sant ! :( Vi har inte råd heller & flytta tidigare & betala dubbla hyror !

Mikaela - gravid i vecka 33 » 2010-12-26 | 10:00:14
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Ja, det är tur att ni redan har en liten tjej så hon kan ärva de kläderna, och även köpa till lite :) Man måste ha nytt också. Men som sagt tjänar man mkt på att få eller ha sedan tidigare än att köpa precis allt som man måste ha i stort sätt. Men det får kosta det det vill - det är det värt :D Och bebiskläder kan man komma undan med väldigt låga priser också!



Min jul har varit väldigt bra :) Har haft det jättemysigt med min familj, och med min sambo. Dock hade jag en ledsen tid på julaftonskvällen eftersom jag inte vet hur vi ska fira jul nästa år, och då kändes det lite som "sista" julen med min familj :/ Men det löser sig nog!

Hur var eran jul :) ?



Kramar

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2010-12-27 | 13:43:47
URL: http://donkens.blogg.se/

ooow, så många pakeeeter! var ni hemma över hela julen då? om jag fattade allting rätt.. :P

sån kofta-jacka som kevin har där, har vincent en fast i svart-vitt-grått. Lasse har en likadan, i vuxenstorlek. :D hihi!



jäklar ja, det var ju inte LILLA gadden du skaffade dig! hehe... snygg blev den måste jag säga. :D

pöss

Jessica ♥ Gravid » 2010-12-27 | 19:05:50
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Mysiga bilder!



SV: Ja det blir ju lite mer speciellt med jul när man har barn, får man tillbaks alla härliga traditioner också :)



Hoppas ni haft en härlig julhelg! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback