Sömnbrist är bara förnamnet.



Jag är såååå trött , barnen är helt otroliga. vem gillar gå upp 4-6 på morgonen? hade jag fått bestämma så hade jag sovit till 12 faktiskt, när jag var mindre och barn själv var jag en riktigt sovare. jag har fått detta för mina synder. om ett par år får jag nog den sömn jag behöver. =) bara härda!
Pixie blir inte alls mätt på erättningen och igår testade jag även godnatt vällingen men välling är riktigt nej för henne, bara ersättning , kanske beror det på att hon är lite slämmig i halsen igen. hm :/ sen hade hon riktigt mycket gaser i magen också inatt , ahh helt galet . ska försöka hålla henne vaken till 8 ikväll iaf , men imorse var det faktiskt grabben som väckte henne när hon precis somnat om, crap !
jaja, welcome to my life ! idag kommer camilla hit en sväng och gosar med oss =) så blir det en retur i städningen, mycket kvar. 2 dagar kvar tills Kevins stora dag. :)
Veronica » 2010-12-29 | 09:37:57
URL: http://attblifler.blogg.se/

Ja fast fick ett bra tips av mamma. Man mäter foten och så lägger man på en halv cm om man ska ha skor :)



Nä Nim har aldrig varit sådär mammig, inte pappig heller. Utan han är väldigt social av sig, gillar nya människor och fungerar med nästan alla. Jag tycker det har varit jätteskönt. Kan bli jobbigt om man har en bebis som bara hänger på axeln.



Allt bra med er? Kram

Linda Olsson » 2010-12-29 | 09:44:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Har du testat att blanda ersättningnen och vällingen?? Det fick jag göra i början när Kean va mini. Så blev han lite förstoppad i början innan kroppen vande sig så då hade jag i matolja i vällingen. :)

Hoppas det ordnar sig!

Kramar

Lena » 2010-12-29 | 11:55:03

Provat att ge gröt på kvällen? Mättande och nyttigt, du kan ju ge henne lite pure på så blir det gott. Kanske bra att ge sojamjölk på kvällen om hennes mage är känslig. Helst utesluta mjölk en tid för att se om det blir bättre. Svårt att få fram om så små barn är intoleranta så bara att prova sig fram.



Kanske lägger sig barnen för tidigt? Eller sover middag för sent? Vill inte vara moraltant men hoppas du ska få mer sömn innan nr tre anländer..



Lycka till!

Emily » 2010-12-29 | 13:25:59
URL: http://agressia.blogg.se/

Längtar tills Joel är så stor :D

Hälsa Grattis till lille Kevin!

Ska ni flytta till en 3a nu innan bebisen kommer eller ska ni bo kvar? Hoppas du får sömn snart. krams <3

Emelie- mamma till två underbara tjejer! » 2010-12-29 | 19:25:11
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Ja jag brukar alltid göra något nytt, jag är en sån som tröttnar snabbt:)



Aj då, vad är det som skrämmer dig? Fick du ryggbedövning med Kevin?

Kram

DONKEN- 2barnsmorsa 2be » 2010-12-29 | 22:39:53
URL: http://donkens.blogg.se/

kommer hela tjocka släkten då, på kevins födelsedag? :)



ja jag använder knappt skötväskan, den har vi bara med när vi ska nånstans.. så har jag min egna när bara jag ska iväg nånstans. :P

blir så stort o lkumpigt med skötväskan. den hänger ändå allti på eller under vagnen. :P

sen kommer den väl bli en större del i våra liv igen, skötväskan.. när man får nytt smått. haha :P



pöss!

Jennie » 2010-12-29 | 22:50:03
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Ja det är en story man alltid kommer minnas ! :)



Hoppas hon kan övergå till välling snart , men tror att ersättningen är lite sötare att det är därför .. Prova kanske och blanda ersättning & välling eller kan du ha i lite messmör som gör det sötare . Messmöret gör dessutom att hon inte blir förstoppad vilket de lätt blir av att övergå till välling ju . Min mamma hade alltid messmör i min storebrors välling .. :)



Kram

Hannele - mamma till 2 pojkar » 2010-12-29 | 23:14:49
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ja det finns 2 saker..ge fan i att knulla och skaffa en bättre lös kuk eller använda kondom. xD pallar inte hitta prev som inte verka passa mig..



Yep..fattas några cm bara :) Aaah..hehe..



kraam

Jessica ♥ gravid vecka 35 » 2010-12-29 | 23:52:26
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Aa, jag körde på manuell och tänkte inte på att ISO var högt ;)



Mjo, tror dock värkarna gjorde mer ont för att jag var sjuk också. Blev för ansträngande för kroppen antagligen. Har vetekudde hemma men tänkte inte på att använda det, ska ta och göra det nästa gång :)



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback