Kevins födelsedag.

lite uppdatering kanske känns bra, mina fingrar har kliat en hel del men inte haft tid eller ork att dra mig till datorn.
igår fyllde ju grabben 1 år. åh så underbar dag, många fina presenter och han hade nog den finaste klädsel jag sätt på ett barn. :) . massa kläder, pengar, leksaker fick han, tårta och kakor var smaskens. :)
Tack madde och Robban för lilla pyamasen till prinsessan, underbart söt! ville nästan sätta på henne den direkt men det går ju inte riktigt en. :)

när dem sista personerna skulle gå så fick kevin en stor fin puss på munnen av Nicole som är 2 år och jätte söt,
han blev riktigt ginerad och glad. Det vankas nog kärlek. :) åh jag fick nästan tårar men ack så var jag inte framme med kameran.
jag tror lilla sessan är lite kär i kevin hihi. :D

Han går själv nu utan stöd jätte duktigt men han vill fortfarande att man har fingret i handen sötisen.
han börjar ju bli så stor så jag får tårar i ögonen. :) <3

vårt nyår blev ju som vi trodde, vi skålade med pommac kl 20:00 på kvällen ist för 12 slaget.
ingen av oss orkade vara vaken så länge, sen låg vi och mös och kollade på film. :)
Denna dag blev en otroligt fin och bra dag. =) bilder kommer nog upp imorgon efter städningen, tvetten och sen kilar vi iväg på fika i vändelsö. :)

Jennie » 2010-01-01 | 21:45:49
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

aw du är bar för söt tycker jag , så sööt mamma (a)

MichellesMamma<3 » 2010-01-01 | 22:04:23
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

ja vi var faktiskt uppe inte Michelle då. vi hade lite främmande men efter 12 slaget vart det sängen haha :P

Emelie » 2010-01-02 | 11:15:46
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Haha precis :D Nej det är inte lätt att vara liten :)

Vad gulligt! :D Roligt att han hade en bra födelsedag!

David har redan fyllt 1 år :) Det gjorde han den 11/12 :D

Kram

Cassandra, josefins mamma » 2010-01-02 | 19:07:48
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Joseifn började gå runt den dagen hon fyllde ett år :) Hon säger bara några ord, inte mycket alls. Hon är inte intresserad av att prata. Men hon pratar mycket som man inte förstår helt ;D



Jo precis :) SKulle gärna vilja bli 2barnsföäldrer, men vill plugga först :) Så de kommer nog bli om några år :P hahah!



Oj, hur kan de komma att du fick två sånna datum :P DOm var ju inte änns i närheten av varandra :P hahaha! Kevin måste gått uppjätte bra i vikt för att vart så liten när han föddes :) Joseifn vägde 2370g och idag väger hon 8 kg :P :) hihi!



Jag fick ett datum med josefin 31 juli, men jag fick havandeskapsförgiftning och blev mycket dålig, eller inte jätte dålig, men dålig så de fick sätta igång mig så Josefin är en månad förtidig :)



puss och kram

MichellesMamma<3 » 2010-01-02 | 21:20:39
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

haha jaa jag tror inte heller att han gillade pannkakor haha ;) du får se till att lag er lite pannkakor imorn? :P det är hemskt gott med pankisar ju hehe.. Har ni haft för er idag då? kram

Angelica <3mamma till liam & nr 2 påväg<3 » 2010-01-02 | 21:24:29
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Tackar :) O grattis själv :D Jag är 16+0 idag, så de rör sej frammåt iaf.. hihi.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback