Lördagkväll 2010.




det får bli mer bilder sen, kl är 21:30 och jag är helt slut efter att det varit två jobbiga nätter med kevin som förmodligen är hans tänder som jobbar sig med honom.
hans 7:e tand kikade ut idag men fler är nog på Gång då han dregglar ner sig själv lika snabbt som man bytt tröja.

idag har vi varit hos Kerstin & bosse, två nära perosner till oss i deras nya lya.
Alltså åter igen så klev man in i ett slott, hur stort som helst och jätte fint, stilrent.
såg ut som ett radhus men det var en lägenhet med rum som i en stor lyx.villa. SOMLIGA har det skit jädrans bra. hehe. :)
kevin fick glass med choklad kulor i och kakor och gick runt och kikade i varenda rum nyfiken som han är.

väl hemma har vi bara myst med nacho chips och dip. :)
nu ska jag ta och slänga mig i sängen innan jag faktiskt somnar på tangenterna. att vara småbarnsmamma tar på enerigin.



Cassandra, josefins mamma » 2010-01-02 | 22:30:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Hon blir 1,5, alltså 18 månader imorn :) Så de är bara 6 månader kvar tills hon fyller 2 år :P:)



Jo nu tror jag evt vad jag vill plugga till så, så blir de :D Så nu får vi bara hoppas att jag kommer in i höst på de programet. Josefin börjar även på dagsi i höst :) När har ni tänkt sätta i kevin på dagis och vilket? :)



heheh okej :PDe har hon alltid vart, först ålade hon länge, sne började hon krypa och sen dess har hon inte vart still i mer än en minut!



Jadå allt gick jätte bra :D De blev igångsättning och från de till 16 timmar så var jag bara öppen 4 cm och sen blev de akut kejsarsnitt, jag blev sämre och Josefins hjärtljud gick ner! Men hon var en fult frisk flcika när hon kom ut :D bara en liten tur till neo för att kolla sin andning som var lite konstig :) Jag ammade till hon var 7,5 månad :) Fast från 5 månader så började vi med mat och så :) Men då ammade jag oftast bara på nätterna och så :D



hur känner du jennie förresten :D hihi!



puss och kram

Anonym » 2010-01-03 | 00:52:25

Vad har du för hårfärg? Alltså jag ser ju att den är svart, haha, men vad har du färgat med för färg? Blåsvart eller mer brunsvart/rödsvart, eller bara svart?



Kram

Tova » 2010-01-03 | 14:27:08
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Så mysigt :) hoppas du får en fin söndag!

Emelie » 2010-01-03 | 16:26:22
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Fina bilder från kalaset :D



Sv: hehe det ska jag göra :D

Det var inte min lillebror som fyllde år utan min pojkväns :) Har inga små bröder utan en massa små systrar :D Har du några syskon? Kram

Monica&Theodor » 2010-01-03 | 20:19:35
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Hej! Jo det var mysigt på julafton, dock så satte mina gravhormoner in o jag blev irreterad på min moster.. menmen.. Vi överlevde och alla blev glada och nöjda =) Ni så ut att ha haft en trevlig lördags kväll på era bilder iallfall =)

Jennie » 2010-01-04 | 20:30:30
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

så söt du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback