Vad tusan?

Vad hände??
från att mått relativt bra till att knappt kunna gå?. Halta fram.
allt var nog okej förutom ryggen tills jag kom ned till paus för att äta frulle med nettan och kevin, helt plötsligt får jag ont som fan i venstra höften av någon konstig anledning så blev det värre och tillslut låser sig höften och jag stannar upp och inte kan gå en meter =/ försöker jag så måste jag hyperventilera för attans vad ont!
jag haltar så fort jag ska någonstans och nu är det verkligen inge kul!

vad kan ha hänt? jag får nya graviditets symtom hela tiden som jag aldrig hade med kevin. =/
detta känns inte okej, dags att prata med barnmorskan kanske.

annars har jag kollat på film med en inte så villig son som bara protesterar för allt.
svärföräldrarna ligger i magsjuka, min mor ligger i magsjuka och jag är glada att vi är imuna mot det nu.
har fått mina byxor i storlek 36 när jag egentligen har 32/34, jag börjar verkligen bli bred i guess.

dessi » 2010-01-08 | 14:50:34

men gumman då.. har du hört med barnmorskan om vad det kan vara? kanske är foglossning?



kram

Jela - Bebis i mars » 2010-01-08 | 15:23:12
URL: http://jeliz.blogg.se/

Jaa jäkla skitföretag! Men nu har man lärt sig en läxa.



Va kul, 12 april de e inte så långt ifrån mig då :D

Haha dedär med byxor känner jag av också, bigass har man fått! :D

DONKEN » 2010-01-08 | 16:11:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Jodå, vi är sjuka hela familjen nu bara... I övrigt är det bra med oss. Ja vi har pratat mycket om ett sayskon, jag har pratat och lasse har dissat. jaaaa... så det blir väl när det blir. Haha... kan tänka mig att det blir "jobbigare" när han blir äldre, haha.. trotsålder och allt som komma skall. Tycker knappt man får en lugn stund som det är NU, förutom när han sover....^^ hehe. jaminsann, jag kommer säkert glömma bort blåbärsssoppan men ska iallafall göra en mental-note om det. haha... du får väl påminna mig när den tiden är kommen. Ha det gott, du och familjen! Kramar annelie

Emelie » 2010-01-08 | 17:38:26
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Jag har faktiskt ingen aning hur mycket vi får betala :S Har inte pratat med dom om det än. Men det får vi reda på senare :P

Ja vi pratar om syskon :D Hoppas på ett till våren 2011 så det blir att vi börjar försöka snart :D Det är därför jag vill gå ner i vikt :)

Kram

Monica&Theodor » 2010-01-08 | 17:38:59
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Nattningen i går gick sådär.. fick bara kämpat 1 timme.. hehe och sen sov han hela natten tills kl 7 i morse.. Han vakna precis när min väckarklocka skulle ringa! Jag har oxå olika symptom som jag inte hade när jag väntade Theodor. denna grav skiljer sig riktigt mkt sen första grav. O det tycker jag iofs är rätt så skönt.. hehe! Kram

Jela - Bebis i mars » 2010-01-08 | 18:26:27
URL: http://jeliz.blogg.se/

Jag tror rean håller på helgen ut, ja det är sjukt billigt och jättefina jeans! Bor du i stockholm eller?

Denize - Mamma till Emilia och Liten i magen » 2010-01-09 | 12:50:34
URL: http://dempaz.blogg.se/

När du beskriver att det låser sig så låter det som foglossning. Det värker i rygg och höfter, inte alls roligt.

Men nu är det inte så lång tid kvar!

Tova » 2010-01-10 | 01:50:59
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Usch, det låter jobbigt :/



Själv hade jag problem ett tag med benen, vilket gjorde att jag mer eller mindre haltade hela tiden. Var som att lederna typ låste sig/vek sig när jagstod eller gick.

Nu är dock allt bättre, har nästan aldrig mått såhär bra och är i vecka 40, haha :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback