Where flying high.



Kevins nya vagn vi köpte till han igår, Riktigt Häftig! tycker jag.
Han älskade den iaf och det märks ju på bilden, jädrans sötunge !! :)
Sedan ska vi köpa gummans spjälsäng vi såg på onsdag, (blir inte den rosa) den vi såg var så himla fin så jag ville nästan bära med mig den direkt hehe.
så nu är 3 saker avklarade. :)

när vi kom hem från babyland så dröjde det inte länge innan kevin slocknade efter vällingen,
lite senare där mådde jag riktigt dåligt. jag gosade med älsklingen och blev akut sjuk.
Första symtomet var halsbränna sen började jag bli kok het och trodde jag skulle kräkas av värme så jag gick ut och satte mig på en stol och kröp ihop med benen då började jag frysa och skaka och få jätte ont i magen så jag begav mig till toan då jag trodde att jag skulle avlida.
satt på toa golvet ett bra tag innan jag kunde lägga mig i sängen för att sova. :(

idag mår jag också konstigt, vet inte vad detta är men någonting är det!
vi har varit ute två dagar i rad och flängt runt som galningar och kommit hem sent. så det känns otroligt skönt att äntligen kunna ta det lugnt denna dag och bara vara.
vi ska ta en promenad och köpa tabletter mot halsbrännan och hämta mitt paket på posten *hembakat* .
längtar till imorgon då vi ska kolla på en lägenhet som känns OTROLIGT bra för en gångs skull. :)

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-22 | 11:44:08
URL: http://knoddis.com

sv: Ja precis, fast så behöver det ju inte allid vara heller, men oftast är det ju så :) Jobbigt att du mår dåligt, hoppas att det går över snart!! Mega söt bild på lillkillen oxå :)

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-01-22 | 12:08:15
URL: http://knoddis.com

sv: Förstår att det är jobbgigt! Med oss är det bra, vart hos läkarn med W idag, fick recept och en remiss till dietist så helt okej :) Kram

Jela - Bebis i mars » 2010-01-22 | 12:18:18
URL: http://jeliz.blogg.se/

Tack gumman, nu trivs jag i badrummet haha :)



Sv: Va skönt o bara ta det lugnt, de e ni värda :) Känner du dig fortfarande hängig? Själv måste jag till arbetsförmedlingen o skriva in mig igen, har ju vart sjkanmäld sen tisdags.



Hoppas ni får en mysig dag sötnosar!

Pussar

DONKEN » 2010-01-22 | 13:03:38
URL: http://donkens.blogg.se/

ååå vilken snygg vagn! :D som du kanske sett så älskar jag limegrönt.. ;)

fyfan för kräksjuka, det hoppas jag verkligen inte att du fått. :( pöss!

Sara - Alicias mamma & Gravid » 2010-01-22 | 15:52:34
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Tack :)

Ja då är dte ju inte förvärkar, undrar vad det kan vara. får fråga min bm på måndag då jag ska dit :)

Allt bra med er idag?

Martina, hobbyfotograf och mamma » 2010-01-22 | 20:39:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hej vännen!

han ser verkligen stolt ut hihi:)



låter inge kul att må sådär hoppas de går över snart!



SV: kurserna går på 595 kr st:)

vi trivs jätte bra där vi bor, bor i en 4 en lägenhet då:)



Ska ni hitta på något kul till helgen?

kram

Emma, 21 år & Gravid <3 » 2010-01-23 | 00:59:43
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Vilken tjusig vagn :)

Och söt pojke oxå för den delen :)



Näe asså, i början kunde jag,

må lite illa ibland,

men aldrig satt jag behövde spy hehe!

Det ända är väl att jag är trött,

och har humörsvängningar ibland ;)



Näe det är nagel slingor heter det :)

Sånna man sätter i slinga för slinga ;)



Du får se bilder imorn,

om ja "hunnit" lagt in ;)



Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback