all right

Sofie om Please skriv ditt namn.:
Jag för min del har väl rätt svårt att förstå hur ni kan vara med varandra 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, jobbar inte din sk. man? Man kan göra massa även fast man är på "jobbet", han har väl raster som alla andra?

sv : Han jobbar och sliter, han har raster som är en halvtimme och på den halvtimmen äter han, fikar och ringer till mig, jobbar han inte så är han med mig och barnen.. jag ska inte dölja någonting jag är stolt över att vi fått han drogfri tillsammans, han äter antabus för vår skull, han har rensat sin kontakt lista från grunden och har inga tjejer på hans telefon förutom våra bekanta som båda har kontakt med. han lämnar urin proer och bevisar sin kärlek för mig, han bevisar allt just för att vi får höra av anonyma ständigt att han är otrogen, går bakom min rygg m.m .. tror du han mår bra av att höra att han är en pundare och någonting som inte stämmer?? , du kanske inte vet hur det känns att bli falskt anklagad. och sen då, vart vill ni komma med att skriva några meningar för att försöka få mig att fälla misstankar mot honom? 1. ni skriver anonymt eller något namn vi inte känner till. 2. ni skriver inget mer en att han är otrogen eller går bakom min rygg, pundar.. varför skriver ni inte lite mer , vem, tid plats m.m om ni vill komma någonstans?? .. för vi ser ner på de ni skriver , de ser så jävla tomt ut i era texter.. vill ni få mig att tro någonting så krävs det mycket mer en så !
Jessi Fox - Tävling hos mig!! » 2010-07-31 | 11:41:03
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Jag tycker sofie har lite för mycket fritid och undrar varför hon är så intresserad av vad tony gör med sitt liv?

Robyn » 2010-07-31 | 15:44:37

Jag förstår inte varför alla verkar lägga sig i era liv. Det är era liv. Sen tycker jag att det är sjukt bra att han är drogfri IDAG, för min pappa var drogmissbrukare, han började när jag var ett och sen har han gått på droger lite till och från sen dess. Nu är han dock ren, men han har ju missat hela min uppväxt. Att Tony är ren nu tycker jag är underbart, så att han inte missar era barns uppväxt! Kram på dig

Lotta » 2010-07-31 | 15:45:53

Skit i dessa ynkryggar!!!!!!! // Lotta

Sofie » 2010-08-01 | 21:08:42

Jag tycker att Jessi Fox ska skita i min fritid, jag jobbar som dom flesta andra. Nu var det så att jag inte nämnde nått om otrohet utan det var du som drog upp då så antar att du innerst inne undrar något.....



Undrar hur alla hade reagerat om dom visste hur ni var för nu är det alla andra som är dumma i huvet och ni är guds bästa barn o det är långt ifrån sanningen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback