Värme så de heter duga,

morrn morrn.. fick en trevlig sovmorgon idag, tack raring! men tjejen vägrade sova i slutet så när jag kollade blöjjan hade hon puppat, så de var ju inte konstigt hehe. :) är ju snäppet van att de bara är kiss i blöjjsan.
idag är det 30 Grader varmt här, fy farao ska man stekas ihjäl eller .. lagom varmt är okej ! , så nu stack raring ner till affären och handlar matsäck för vi ska dra ner och bada när mormor&morfar hämtat kevin, ska bli så skönt, dock vet jag inte om det är så bra för mig som precis haft en infektion, men men den risken får man ta. :)
nu har vi bokat en kryssning jag raring och dottern, kevin får vara hos mormor&morfar, naajs fn..
ska sälja en rosa Samsung digital kamera med 8,2 megapixels .. min fd favorit, hojta till om det kan vara något. jag har en ny skönhet nu, så hon måste få ett nytt hem.. sjukt härliga bilder blir det iaf.

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-07-03 | 10:13:36
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Vad fin du är!



Mina tuttar var likadana när Nikita var runt 3-4 månader, dom spände aldrig och jag trodde mjölken höll på att ta slut eftersom hon ville ha hela tiden, men när hon ätit så kollade jag om det fanns mjölk kvar i den tutten hon precis ätit och det fanns det. Förhoppningsvis är det att mjölken inte hinner fyllas på innan hon äter igen. Men om mjölken skulle sina så är det ju inte ditt fel, en del kan inte amma hur länge som helst hur man än försöker.



Ja verkligen, han måste vara friskast i världen och aldrig blir sjuk när han bli äldre! Han har redan hat sjukdomar för en livstid och han är inte ens 2 år :(



Och jag ber till gudarna att Pixie inte kommer bli lika sjuk sen, utan att hon iaf får vara frisk!



Kramar

cassandra, mamma till josefin » 2010-07-03 | 12:43:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

hej! :) imorn kl 13.00 får ni gärna komma på barnkalas. Förlåt att jag inte sagt till tidigare, men har absolut inte tänkt på de :) Men ni får somsagt jätte gärna komma imorn, de är hemma hos oss! :)

puss och kram

Jacqueline - Mamma till Carlos Ignacio » 2010-07-03 | 15:53:33
URL: http://jacquii.blogg.se/

Det är sjukt varmt idag! Så jag håller mig hemma iskugan haha



måste fråga, hur många veckor är din dotter nu? kram

Cassandra, mamma till Josefin » 2010-07-03 | 17:29:13
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

du hinner säkert innan imorn annars ;D haha! Men du är välkommen ändå! de är inge fara :) puss och kram

Jessi Fox » 2010-07-04 | 10:01:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

hur mycket ska du sälja kameran för? hur länge har du haft en? och vad är det för modell med specifikt? jag behöver nämligen en digitalkamera :)

Anonym » 2010-07-04 | 15:49:59

Varför ska ni inte ta med eran son på kryssningen för? Ni lämnar ju bort han hela tiden ju???!!!

Nån speciell anledning till de eller???

Madelene - Mamma till Elliot » 2010-07-04 | 23:03:21
URL: http://maddihz.blogg.se/

vad ska du sälja kameran för ? kan du inte lägga upp lite bilder som du tagit med den ? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback