Han är hemma =)



vår lilla röjjare är hemma nu, trodde han skulle riva ned varenda pryl vi har och gnälla och skrika av trötthet men inte, han var lugn och glad så skönt.  :) , bytte plats på kudden så han ligger med huvudet mot fönstret och ser dörren, ska kolla om det funkar så han sover bättre med tanke på att han sover som en gud hos mina föräldrar?? då måste de vara den där *auran* här som han inte klarar av. :/

nu sitter jag med en stor klump i magen och vet varken ut eller in blandad med panik och ångest. vill bara fly och komma till en säkrare plats, jag känner på mig att någonting som inte ska hända kommer att hända, så fort han kommer ut kommer han trigga igång babe, eller så kommer någon han får kontakt med trigga igång honom, jag har till och med fått ont i magen av brodern till han.. nu är det någonting som inte stämmer, men vad... inbillar jag mig, är detta bara en period en dålig fas eller är det en varning som jag får, ett tecken att jag måste hålla extra koll.. de är så långt ifrån roligt!
jag säger såhär, gör han något får familjerätten reda pått hur som hur, och då får han inte träffa dem igen så enkelt är det bara, är han så korkad så är han verkligen KORKAD ! bokstavligen.. så där kan ju jag vara trygg, han borde veta det. nu kanske det inte är något eller så kanske de är de, det återstår och se..
jag är orolig och sitter och grubblar, funderar , rör om , fokuserar, drar och sliter i tankarna som kommer, dem snurrar och snurrar .. nej! stop detta ä tamefan inte bra!
om någon ens försöker så ska den allt få veta! detta är ingen lek.. 

nu håller jag på att beställa ett nytt objektiv till min kamera =) sen ska jag ta tjejen och sova en blund innan röjjarn vaknar runt 7 .. fick iaf sova till 11 imorse SÅ SKÖNT !! det uppskattas !
cassandra, mamma till josefin » 2010-06-20 | 21:46:57
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

haha, man ska vara där till kl 11, utanför skansen! ta med matsäck och så :)



Jag ska åka pendeln som går halv 10, för ska möta en kompis inne i stan kl 10. Jag har inte fått tag i marie, så vet inte alls hur hon kommer åka, men du kan åka med mig om du vill :) pusspuss

Veronica » 2010-06-20 | 23:27:40

Lätta ditt hjärta

Veronica » 2010-06-20 | 23:29:08
URL: http://taggaidiot.blogg.se/

Hoppas de går bättre me kevin nurå.

Och junibacken ska inte de ligga där inne vid djurgårn också ?.. har fan för mig de. elr är ja helt ute och cyklar? .. kan kolla upp lite priser och sånt så kan vi bestämma datum sen .. du kanske kan ringa mig under dagen om du får tid?

puss

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-21 | 08:48:06
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Hoppas att lillpojken sov bättre inatt med.



Jo jag förstår att det är jobbigt med massa bristningar, jag fick några på låren som blekna direkt efter förlossningen, sen fick jag på tuttarna och jag hatar dom. Men försöker ändå se dom att jag fick dom för att jag bar mitt barn och för att jag mata mitt barn och då blir dom helt plötsligt nått fint istället :)

Puss o kram

Martina » 2010-06-21 | 19:39:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/

sv: jag skulle vilja utöka min fotoerfarenhet men får se hur de blir. men får se hur de blr är svårt att komma in sådär också men har små fotat modeller:)



jag har objektiv 18-105 och 50 mm, känner inte för att ha något mer hade ett sånt där på 200 men sålde de för ajg använde de aldrig.



Hoppas ni haft en bra dag tjejen

kram

Jacqueline » 2010-06-24 | 02:07:48

Tror ingen av oss har en bra period just nu, men jag hoppas på bättre tider kommer inom kort!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback