do you marred me.



Rappattack - Vill du gifta dig med mig. från vakna med the voice.

denna låt ( text ) har jag fallit tvärs igenom för, det känns som den är menad till mig och gubben. lite häftigt
texten liknar väldigt mycket oss, vi blev också ett par 2007 och har en son tillsammans.
känns som detta betyder någonting, att just vi skulle höra den. :) vi har planerat men inte bestämt helt en när.

kan lyssna på denna flera gånger om och fälla en tår , så vackert budskap . :)

idag är jag extremt trött så det blir nog en hemma dag om inte bara ned till affären, tänkte baka bröd sen fixa med sovrummet..
på fredag ska jag, pappa T och Kevvan till badhuset också, ska bli super mysigt. :)
nu ska jag ta en skål popcorn. mitt elaka med otroligt goda cravings. :) och en billys pizza på det med cola Mums.
Elly » 2010-03-03 | 10:21:44
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Ah BM sa att bebisen höll på att fixera sig så de kan ju va därför jag fick ont :P

Jag är inte sådär jätteorolig men klart jag tänker på de lite :)



Ah precis! Andra avenyn är ikv kl 21 00 som vanligt :)

De får jag INTE missa haha, måste unna mig nått gott till de också haah.

kramar

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-03-03 | 10:59:03
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Va? jaså! Jag har aldrig haft något problem med dom haha. Antingen är det jag som haft tur eller du som haft otur! Men du, som jag letat efter denna blogg hahaha, du försvann helt plötsligt.. Nu lägger jag till dig på bloglovin så jag inte missar något haha :D

Elly » 2010-03-03 | 11:31:40
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Vilken vecka är du i ?:) Jag är i vecka 34 (33+4)

Tiden går ju så snabbt! Måste hinna med allt innan haha.



De är ju inte så många avsnitt kvar nu :S Tror de håller på till sommaren sen är de slut. Buhuhu. Men då får man leta efter en annan serie att fasta för :D

Kram

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-03-03 | 11:43:42
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

hihi man tackar ;)



hehe okej då kanske det är därför,

som inte klådan har försvunnit ;)

Näe asså oljan ville jag juh ha mot bristningar,

men så tänkte jag att oljan borde juh ta bort min

torrhet & så oxå,men det gjorde den juh inte,

så det får väl bli olja,

mot bristningar & salva mot klåda haha :D

Vilka problem jag har ;)



hehe okej :) skönt att ha ett namn iaf ;)

BM tyckte att det såg ut som en liten tös ;)

Så vi går väl på de ;) hehe!



Ja det är nog super bra tror jag,

man kan få ventilera lite ;)

Asså kanske inte exakt,

hmm vet inte hur jag ska svara på den frågan,

med tanke på att det är fler än du som läser ;)



Ja det förstår jag att det gör :D

Vad hade ni för datum nu igen? :S

Minnet är bra men kort som man brukar säga ;)



Här är det bra,lite trött bara!



Åh jag gillar jingel mannen jag :) haha!

Den där låten fastnade i min skalle oxå kan jag tala om!



KRAM

Madeleine » 2010-03-04 | 10:47:36
URL: http://mady89.blogg.se/

gud vilket häftigt sätt att fria =)

Längtar tills robban ställer sig på knä för andra gången så man kan börja planera vidare för bröllopet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback