shoppaholic

Nu är första klapparna handlade iaf till grabben och babe, 1200 kr fattigare men då köpte vi även massa julsaker och dylik, man kan ju inte sluta handla. =)
imorgon drar vi till farsta och handlar ännu mer, men fy farao vad svinigt kallt det är ute nu och det är fan inte ens december. nu ska jag slurka julmust och äta billys . mer kan jag inte skriva för jag har fasiken hjärnsläpp. men i helgen blir det fullt upp !!
johanna - smyckesblogg » 2010-11-25 | 21:42:07
URL: http://jewellerybyjohanna.blogg.se/

Hej,

Bloggen uppdateras med smycken lite titt som tätt.

Snart kommer det en order med smyckesdelar. Tanken

är att man kan välja och komma på ideér om ett egen

designat smycke utifrån dom. Samtidigt finns mina

färdigtillverkade smycken. Bara att kika in ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback