Hey friends :)

Toppen! vaknade upp idag igen med migrän men nu bannemig låg jag med huvudet nertryckt i soffkudden och skrek att jag ville dö, fy fan vad less jag är på det här nu ! imorgon ringer jag min mödravård och hoppas på att jag får ett nytt recept samma dag..
annars har vi bara glott på några rullar och käkat godis och frukt coctail, någon ställde visst om klockan imorse, alltid lika svårt att vänja sig speciellt för dom små ! :/ jaja bara försöka fortsätta som vanligt och hoppas på att det går lättare dag för dag.. imorgon har jag en del att ta itu med och jag har fet ångest för att jag inte köpte den där jädrans lampan på ikea som jag fastnade för, tror nog jag drar med mig victoria dit på tisdag och köper den ändå! :p
sen har jag en hel kasse med lakan och kläder att gå igenom som vi fick av mammsen min, på tal om kläder så finns det vissa kläder jag aldrig kommer sälja , däremot spara till mina barnbarn höhö. =) två av dem kläderna är den blå klänningen och den röda jul klänningen samt en höst jacka och höst mössa i fleece.
nä nu ropar sängen! Night night ! :)

Här är jackan och mössan, Fall in love !! fruktansvärt underbar.

Emelie - Mamma till Malte♥ » 2010-11-01 | 08:57:10
URL: http://eeeileme.blogg.se/

sv. Haha okej :) där ser man. Ja dopet blev lyckat =) är nöjd!!



Hur har eran helg varit då? Vilken söt liten tjej på bilden :)



Kram

Fröken M » 2010-11-01 | 11:24:06
URL: http://frokenmela.se

Haha... ditt alternativ lät ju betydligt nyttigare ;)

Dock dyker det upp en ny tävling på bloggen ikväll som kan få vilken tjej som helst på bra humör !! Kika in senare ;)

Kram

carrå - 19 år och mamma till Isabella » 2010-11-01 | 11:37:12
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Låter bra det, ingen brådska!



Jo det är sant, ibland måste man vara ensamma. Vi firade genom att gå på resturang men blev ingen höjdare för maten smakade skit, haha :P

Åh vad kul, älskr ikea! :)

Kram

Veronica, mamma till Nim. » 2010-11-01 | 12:02:54
URL: http://attblifler.blogg.se/

Japp vi bor i hus.



Nim är hemma med sin pappa när jag är iväg och tränar. Tränar med min inneboende! :)



Kram

DINARAS FAMILJELIV » 2010-11-01 | 13:39:59
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com

vilken sötis!

jo det har gått bra, tycker att omställningen från 2 till 3 barn har varit lättast. Kanske jobbigast från 1-2 även om jag har svårt att bestäma mig om inte 1an kanske var jobbigast haha. Sålänge de inte bråkar så går det bra men när de sätter igång vill man bara slita av sig allt hår. du kommer ha 1lite mer än 1 år mellan de yngsta va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback