Toppen!

Vinden vänder, nu rullar allting på.. vi har precis fått vår lägenhet vi väntade svar på så nästa vecka eventuellt skriver vi på alla papper osv =) känns riktigt great.
sen vet jag att jag la upp en bild på en vagn förut, men den var slut hos leverantören så vi köpte en annan dock dyrare men billigt för en syskon vagn 4500 kr riktigt sweet var den! så nu väntar vi på att den ska levereras till oss hihi. dagen till den stora dagen börjar närma sig dock har jag gott ner 1 kg men hoppas på att jag gott upp det igen efter alla måltider nu efter att fått veta det, men inte lätt när illamåendet ligger i och aptiten är borta.
och så ett stort grattis till Sandra & Markus till deras 2:a lilla kille Lenox , bra kämpat gumman!
nu ska jag ringa barnläkarmottagningen och följa upp pixies astma sen måste jag iväg och handla, jag är inte helt kry en heller och vill gärna inte gå ut med pixie i det kalla just pga astman well well.

Caroline » 2011-02-21 | 10:41:07
URL: http://jiingii.blogg.se/

Hoppas att allt går bra. Och hoppas att lillsnuttan mår bättre snart.. :)

Caroline » 2011-02-21 | 15:04:05
URL: http://jiingii.blogg.se/

Jag är ledig lite till och från just nu, är ledig i morgon och på fredag. Sen är jag ledig tisdag till fredag nästa vecka. Det är vad jag vet just nu.

Kram

Alexsandra -3-barnsmamma » 2011-02-21 | 15:06:24
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Oliwer fyller sju, Ängeln Benjamin blir 2 & Villemo är sju månader :) dina?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback