Gott nytt 2011 ! (=









Gott nytt 2011 !!
lite bilder från kalaset och slutet av dagen avslutades med mys middag och champis (alkoholfri) =)
Tack alla underbara fina människor som gjorde dagen till den bästa både för Kevin och för oss.
full rulle på barnen från början till slut, Kevin fick jätte fina presenter av alla och hade jätte kul! han brottades ofta med saga, hans blivande kanske? ;)
hur som helst vart vi riktigt slut  efter dagen för vi redan på morgonen vid 07 satte vi igång med tårtor och muffins och fixade allting så vi somnade kl 20 på kvällen, Osis, hade tänkt vara vaken till alla raketer men gick in och la mig när jag märkte att jag sov sittandes.
Det kunde inte bli bättre slut på det gamla året som vi lägger bakom oss nu, hände så mycket dåligt och så mycket bra men detta år ska bli lika händelserikt men bättre hoppas jag =)

vad har ni för nyårslöften?
jag hade själv jätte svårt att välja och komma på, men hittills är det att sköta min hy och mina naglar bättre och inte glömma vitaminerna och järntabletterna samt jobba bättre med mitt temperament och tänka mer positivt och börja spara mer till oss och barnen och inte lägga min dyrbara tid på avundsjuka idioter som bara svamlar här på bloggen =)

idag ska vi äta lunch med nettan och hennes make som en bra start på det nya året, för hittills har det faktiskt varit en toppen början =)
Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-01-02 | 07:34:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

mysiga bilder :)

Veronica » 2011-01-02 | 10:29:14
URL: http://attblifler.blogg.se/

Låter ju som jättebra löften :) Jag ska stressa mindre och njuta mer :) Kram

Mikaela - gravid i vecka 34 » 2011-01-02 | 10:30:36
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Vi ska inte prata med henne om du blir arg :) Hih.MEn jag tycker det är dumt av henne att hon inte lyssnar på vad du säger och gör tvärtom, det är juh liksom ditt / ert barn, och inte hennes, och då ska hon juh lyssna på vad ni säger. Och gör hon inte det får hon väl med andra ord skylla sig själv. Sedan kan hon inte bestämma om Tony kan vara tillsammans med dig eller inte, han är så pass gammal att han bestämmer själv och inte låter sin mamma bestämma över honom! Det finns viss människor till allt :/ Eriks farmor vägrade säga Elin till hans lillasyster, för hon ville att barnet skulle heta Ellen. Det tog över ett år innan hon sa Elin :/



Min nyår var bara bra - god mat och kul sällskap, men jag måste erkänna att jag var fruktansvärt trött, och jag har inte barn än ;) Haha. Hur var ditt nyår? Bilderna var väldigt fina! :)



Förresten, igår gjorde mamma ett sådant ringtest för att se vad det var för kön jag skulle få på mitt barn. Man har en slät ring, och hänger den i en sytråd, sedan placerar man den över vänster handled och tittar om den snurrar runt, eller åker fram och tillbaka. Så kan man även få reda på alla andra kön efter detta barn, och hur många barn man kommer få. Har du gjort det någon gång? För enligt det testet har Erik rätt - då får vi en flicka ;) (Ringen snurrade runt).



Kramar

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-01-02 | 11:41:55
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ja gud ja vincent va ju super lätt han vaknade åt somna om när han av liten :p så vi har funderat på de om man får en som är helt tvärtom då blire skoj haah ;)

man kan ju inte vila på dan heller för då måste man upp me vincent så vi får hoppas på de bästa ;)

Jenny » 2011-01-02 | 11:53:29
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Ja vi hade en mysig nyår :D Ni verkar också ha haft en underbar dag med kalas och nyårsfirande :D

Linda Olsson » 2011-01-02 | 11:53:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Härliga bilder! :D

Anonym » 2011-01-02 | 11:56:47

Hoppas att Kevins födelsedag o erat nyår var toppen! Hoppas verkligen att du kommer att blogga i år oxå ;)

Kram

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2011-01-02 | 12:43:26
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Jao det hoppas jag med ^^ Det är lättare att ja som du sa hitta mat som han gillar osv ^^

Kevin var otroligt lätt att hitta mat liksom han tyckte om allt att smaka och äta på senare när det blev dags att äta ordentligt mat och sånt så jag hoppas att Albin lika stor i maten som hans bror var en gång i tiden..visst Kevin är ju lika stor i maten än idag men ibland så finns det dagar som det inte duger så som tex när han är sjuk och grjer :) hihi..



Ja barn har ju deras perdioder ibland, dom kommer och går :)



Kraaamis

Emily » 2011-01-02 | 20:36:07
URL: http://agressia.blogg.se/

Pixie och saga var lite lika tycker jag! Kul att det blev ett bra nyår, jag däckade också astidigt.. Klockan 22.oo Kom John blund och överdoserade med sitt pulver på mig, hahah!

Jag var ute och gick lite i skogen, de var asskönt :D

Anonym » 2011-01-02 | 21:54:03

Nu är de frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html

britta bloggar » 2011-01-02 | 22:39:00
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback