vinden vänder :)

Året började fan mig inte bra men nu vänder äntligen vinden.
Vi har gott på spänd hela dagen och väntat på svar om vi får lägenhet eller inte, nu runt 16oo fick vi svaret YES VI FÅR EN LÄGENHET !! så jävla glad alltså nu väntas bara på svaret för när vi ska flytta osv.
äntligen flytta till större och äntligen stanna i den lägenheten för jag har magkänslan att vi kommer stormtrivas där.
åhh spänningarna släppte och avnjuter nu en kopp te med mackor , fiiifaan vad glad jag är. känns så skönt! antingen en 3:a eller en 4:a vart det tror nog på en 4:a faktiskt eftersom vi är 5 personer =) Gash gud finns trots allt !
så det är därför jag varit så frånvarande, klättrat på alla väggar och tak idag.
Barnen är lagda och bebisen sprallar runt i magen,
bara för att lägga en negativ mening på en sak jag kom och tänka på när jag läste "mitt i haninge" så jävla less på alla hundägare som låter sin hund skita mitt på gång vägen helt sinnessjukt. man kan inte gå någonstans utan att inte trampa i något skit, ska inte barnen kunna gå?? vi får hålla barnen i handen och akta dom för hundskit, se till att plocka upp efter er hundfan !! vi tömmer inte våra barns bajs blöjor på gatan så gör fan inte det ni heller då!

så äntligen avreagerat mig! =)
nu blir det att hålla sig sysselsatt tills flytten, vill flytta nu nu nu hihi.
imorgon ska vi till willys och stohandla barnprylar spec blöjor, familjevecka glöm inte! tag 3 betala för 2 SUPER för en barnfamilj.

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 » 2011-01-19 | 20:37:49
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Haha,,jao tur i spel men otur i kärlek eller hur säger mna det ? :P



Oja! Så sant vare! Haha..ja folk har brist på liv om dom måste lägga sig i andras och snacka skit :K Svårt att undvika såna människor ibland tr jag men man försöker :K



Kraam



PS:

Grattis till lägenheten ^^

emily » 2011-01-19 | 20:40:27
URL: http://agressia.blogg.se/

ÅÅÅÅ va kul att ni äntligen fått en lägenhet!! Vad roligt! Skönt med ett extra rum jU! Krams

Jennie » 2011-01-19 | 20:47:32
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Hej hej ! :)

Grattis till lägenheten , underbart & kunna släppa nervositeten som du haft ! :)



Ja sanna böcker är det bästa tycker jag , den boken Kirre . Är inte helt sann , men det är en lärare som upplevt allt detta fast hos olika barn , hon har liksom tagit mpånga barn & satt samman till en pojke , Kirre . Jag rekommenderar veeerkligen den boken .



Haha , det röjs upp och ner alltihop ! :) Spelar inte så stor roll att man städar , du har det likadant förmodar jag ! :)

Jenny » 2011-01-19 | 22:44:54
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Grattis till lägenhet :-D

Jessica ♥ gravid vecka 38 » 2011-01-19 | 23:26:24
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Okej :) Nu sist när jag var hos BM i vecka 38 så hade mitt sf-mått ökat till 36cm, jag var nästan säker på att det flygit iväg ännu mer eftersom den växte så mycket besöket innan :P Men det planar väl ut nu kanske.



Det är typ en 2½ vi har :P Finns ett rum som är jättelitet men det passar perfekt till lilltjejen i början iaf.

Kramar

DONKEN-2barnsmorsa 2be » 2011-01-20 | 00:29:46
URL: http://donkens.blogg.se/

jäpp har sett det också. fast handlar vi på wiollys lär det BARA bli blöjorna. haha :P

men de kanskede är slut. det var billigt på netto också. visste inte ens att netto hade blöjor? tydligen börjat med det nu. :P

ojoj, va kul! jag kräks som fan, fast misstänker att det är pga järntabletterna nu. tar dem inte när jag ätit alltid, o de måååste jag. så nu tar jag inte dem alls. dåligt. :(

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-01-20 | 08:34:09
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ja blir oxå skit förbannad på alla me hundar som vägrar ta upp efter sig..hur jävla svårt kan det va!? :O

Mikaela - gravid i vecka 36 » 2011-01-20 | 10:28:41
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Ja, han är så söt att det knappt går att sluta titta på honom. Och när han är vaken visar han sina mörka blå.



Jag förstår att det försvann när barnen kom, för man kan inte sysselsätta sig på samma sätt när man har barn att passa, och då prioriterar man juh barnen. Men du kanske börjar sedan när de börjar bli stora :) ?



Ja, och du är i vecka 30 nu va :) ? Så himla mysigt det är! Imorgon är det exakt en månad tills våran är beräknad att komma. Men mamma tror att jag kommer föda tidigare, så det ska bli kul. Bara det är ett Februaribarn så är jag glad ;) Hih.



Jasså, har du jättemkt halsbränna? Jag har hört att ett glas mjölk hjälper mot det, har du provat? Jag har bara lite halsbränna när jag lägger mig ner, men inte så mkt. Men stämmer det att bebisen får mkt hår om man har mkt halsbränna så har inte våran bebis så mkt ;) Men det stämde på mamma när hon väntade mig, och min syster, och det stämde på dig när du vänta Pixie så det är inte omöjligt :)



Med mig är det också bra. Jag känner bara ett tryck neråt lite då och då under dagarna, det trycker lite mot höfter och jag blir ganska trött i benen fort, ibland så typ domnar det i benen :P Haha.



Kramar

Linda Olsson » 2011-01-20 | 10:46:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Skönt att ni får lägenhet!:)



Sv; Nej, jag gjorde dem efter att jag fått Kevin. :)

Lilla H » 2011-01-20 | 13:52:52
URL: http://haleyborg.blogg.se/

håller med dig, värst e nu när det e snö för då sopar många bara igen det och tror det försvinner, men det som göms i snö...

mia » 2011-01-20 | 17:20:20

Har ni fått lägenheten genom soc eller budat och köpt själva? Skulle med inspration behöva veta hur jag själv ska göra.. Är ensam sen min kille lämnat mig med våra tvillingar i min mage som kommer nu i mars,,,

Elly- mamma till Leon » 2011-01-20 | 19:24:27
URL: http://gravidnu.blogg.se/

sv: jaså? :D ja de är så gulliga de små liven, trors att de kan va hur jobbiga som helst ibland :)

Skönt att hon sover i sin säng pånatten, det gör Leon också. Men ibland så får han sova hos oss om han vaknar tidigt :)



kram

felicia » 2011-01-21 | 08:32:55
URL: http://chickmama.blogg.se/

åh! Det är så jävla äckligt när hundägeare låter sina odjur bajsa överallt!

Det ligger värsta stora högen utanför vår port. :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback