Burning burning



Är det våren som tittat fram tro? eller ännu en blåsning kanske. hoppas inte!
det är så underbart mysigt att gå i detta väder, bara ner till affären för att köpa semlor och lite mat till damen var awsome!
Dock fick jag inte i mig mer en locket på semlan och kanterna runt om för dessa värkar få mig att må så illa, men men det är väl för att någonting är på gång eller börjar närma sig slutet innan bebisen flyttar från sitt 9 månaders boende. :)
idag när barnen lagt sig för natten ska vi börja packa första kartongen, börjar med köket, hm hm.. vi har så sjukt mycket prylar så det känns nästan jobbigt att tänka på packningar. :/ lilla mammsen kommer efter jobbet och hjälper oss med resten då hon tycker att jag borde vara så stilla jag kan . mjaa
Emily » 2011-03-08 | 16:53:07
URL: http://agressia.blogg.se/

På ett sätt tycker jag det är roligt att packa, för då känner man att det verkligen närmar sig :)) Ett tips är att ha några handdukar uppe, men resten packar du ner, samma med bestick o sådär, då kan man bara abända samma o diska om typ.. Men de där blir nog bra ska du se :) Gulligt att din mamma hjälper dig..



Anledningen till att jag tvekar är pga att jag vill ha en inkomst, jag går och stressar mig nu tex för min mammapenning tar slut. Visst har ju mannen jobb, men det är knappt så det räcker och jag får typ magsår bara jag tänker på det.. :( krams

Jessica ♥ mamma till alicia ♥ » 2011-03-08 | 20:50:28
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Ah okej. Vi har funderat på om det är kolik men imed hon inte skriker så länge (även om det känns så) och hon drar inte upp benen mot mage så är det väl antagligen bara vanligt skrik som bebisar har ibland.

Ja Alicia tar vilken napp som helst, hon har dock en favorit och det är en som är av mjuk silikon. Finns ju med hårdare silikon också. Hon använder dock inte napp alls ofta, bara ibland som tröst och brukar oftast släppa den efter en liten stund.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback