det var allt möjligt.

igår spenderades eftermiddagen med niklas , eller det var väl snarare så att vi först pratade om att han skulle komma och lämna en pall för att det verkligen suger att vara kort och ha garderobs skåp högt upp.
haha men sen så vart det fart för då skulle Kevin hämtas och det skulle handlas och det skulle drickas kaffe och allt blev en jäädrans stress, men jag slapp ju bära ner vagnen för trappen :D
Kevin sprang iväg från affären och jag hulkade mig springandes efter och glömde bort att jag var på tjocken först jag verkligen fick ONT, efter det har smärtorna gott i vågor, gubben mötte oss vid stationen och jag fick jääävligt ont sista biten och började svettas och böja mig ner och stanna upp och flåsa och det var bara skiit .. dom vart ju lite små rädda att jag skulle föda på plats men hem kom jag och ont hade jag men enormt good middag blev det här :)

idag funderar jag lite på att hålla han hemma och låta han gå imorgon för på fredag är han ledig och då åker vi in till sjukhuset så mormor får passa knoddarna.
yeeeyee får se hur vi gör. magen har varit så ur balans i två dagar , rapat och haft bubblor i magen och en skum smak i munnen efter varje rap som smakar riktigt jääävla Yuuuk..
bara härda ut i 3 dagar till förhoppningsvis.

Anledningen till att det dyker upp gamla bilder är för att externa hårddisken är på andra datorn då jag för över filer :)
Kevin 3 dagar gammal.
Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-22 | 07:18:45
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ursch da va läskigt men tur att de gick bra

Elly- mamma till Leon » 2011-03-22 | 08:23:48
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Tackar! Har dock inte hunnit bli klara än, men snart så! :D

Oj ja jag förstår de, bara att flytta tar ju musten ur en plus 2 barn o en påväg gör de ju inte lättare haah :P

kram

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-22 | 09:41:25
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Haha ja det tkr jag är ultra skönt, jag som hatar annars att laga mat ;) hahaha..suger verkligen på att stå där så det blir ju bara lätta tråkiga saker :D haha..



Tkr du? Haha..jag tkr ja han ser som vanligt ut x)

Hur lång och vad väger P? ^^



Kram!

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-22 | 12:30:44
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Ja, herregud, tänk om det blir som förra sommaren? Då kunde man juh nästan inte vara någonstans utan att svettas sönder :D Men förhoppningsvis kan han ha den på sommarkvällar också.



Hur är det med din mage :) ?



Kramar

Jessica ♥ mamma till alicia ♥ » 2011-03-22 | 22:49:27
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

SV: Jag tror vi ska spara hennes kläder, imed vi iaf ska ha ett barn till :) Och chansen är stor att det blir en tjej imed vi bara har tjejer i min släkt typ hehe



Ah okej, jag tror vi avvaktar med dropparna dock. Ska testa Fänkålste som ska hjälpa mot magknip. Tror dock inte hon har ont i magen längre, hon har fått in en ny vana nu att man ska gå runt med henne hela tiden och då är hon helt tyst :P Jobbigt, men vad ska man göra.



Hehe får vi hoppas bebis tar någon av dom! Men var var det man kunde köpa Pigeon napp?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback