Detta är bra "roligt"

Jag behövde 2 dagar utan blogg utan ens tänka tanken bara få ta hand om min familj och finnas för min mamma som blivit dåligt både fysiskt och psykiskt pga en släkting till oss.
så vi spenderade faktiskt dagen hos henne igår och hon fick gosa lite med pixie och prata ut och komma på andra tankar, vi förstår henne, vi finns där för henne i vårt och torrt, vi hatar kärringen lika mycket som hon om inte mer, Mamma vi älskar dig och skyddar dig! <3
Sen är det typiskt att en jävla kusin till mig som får tamefan allt han pekar på och aldrig träffat mina ungar ställer sig rakt upp och ner och drar en jävla fitt kommentar på det hela OCH likt förbannad ger våra ungar öken namn och drar in dom i någonting dom absolut inte har någonting att göra och spyr ut något som inte varken stämmer eller som HAN har något att göra med. jävla idiot nu har jag iaf allt på honom och nu ska han få se vad han har gett sig in på den lilla råttan! nu är det krig redligt jävla krig.
en liten snobb som är rapp i käften och farmors favorit, tror sig vara skyddad av dom HAH lilla vän vänta du bara, du har kastat sten i fel glashus.

bortom detta så är det något speciellt med hårda polarbröd med smör, men jag avskyr att spy dom sista veckorna som alltid under graviditet. kunde inte äta på 3 timmar typiskt.
Pixie har blivit brak förkyld igen och astman förvärrats så hon har sovit USELT dessa nätter så nog fan går man in i väggen snart, ähh bara stå ut , så synd om sessis.
Kevin har också blivit förkyld igen och fått värre astma en innan men han kan hantera det bättre och är pigg och allert iaf. <3
Imorgon ska Pixie få sina sprutor tror jag 1 års sprutorna och vägas och mätas , jisses var nog 3 månader sist :O

Allt i mitt liv <3

Oliviah » 2011-03-01 | 10:36:40

Gud vilken fin bild! :)

emily » 2011-03-01 | 10:47:56
URL: http://agressia.blogg.se/

Våran dator är på lagning för det var typ virus p den och vårat jävla virusprogram för nästan tusenlappen funkade ju inte!! :( Så när denkommer tillbaka (harlånedator nu) Så kommer jag inte kunna ha gimp längre eftersom det var där de var virus! :( usch va jobbigt med Foglossning! Hade också det, var så trött på att ha så ont.. Tänk om den lilla kommer ut den 9e mars! skulle vara coolt om hon kom på min födelsedag, haah! Nej men ärligt.. Va kul att ni ska flytta snart ju! Måste kännas superskönt! krams

emily » 2011-03-01 | 11:02:01
URL: http://agressia.blogg.se/

vet hur det är med släktingar somär sådär, krama din mamma från mig, hoppas allt löser sig med det! krams

Malin » 2011-03-01 | 13:39:41
URL: http://malinmasken.blogg.se/

Gud vad lika Kevin och pixie blivit varandra :-)

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-01 | 14:54:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

såg va han skrivit på FB

hur moget är de att dra in barnen inte mycket asså

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-01 | 15:20:30
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Hahaha. Det låter bra :D



Vilkeet fint kort på dina älsklingar!



Kramar

Erika » 2011-03-01 | 16:10:43
URL: http://mylittlewords.se

Tack! Hon är så gott som frisk nu :). Hon hade magsjuka den lilla stackaren :(



Ha en fin dag!

Alexsandra » 2011-03-01 | 16:40:57
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

förstår det, väntan är låång! Villemo föddes med planerat snitt i v37..

Marika » 2011-03-01 | 17:13:25

marika » 2011-03-02 | 16:32:53

Låter obbigt och tråkigt!!

Men jag måste bara säga vilket fint kort på Tony och barna. Jag vill ha ett, snälla!! Fast helst vill jag ha ett med dig med!! Kram Marika

cassandra, mamma till josefin och lexus » 2011-03-02 | 17:29:22
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Men wictoria! De handlar inte om de! De handlar om barnens ryggar! De tål inte förmycket belastningar! De är därför de finns ålderbegränsat på vissa saker! Samma sak att de inte ska sitta i bilbarnstol eller babysitter förlänge, man ska inte sätta dom i matstil förtidigt!



Lexus hatar att ligga i vagnen när han är vaken. Han vill se, men tyvärr bestämmer inte han. Jag väljer att bära honom ett tag så han lugnar ner sig så han får se lite och så! Lexus är en kille som sätter sig upp om han sitter i sin babysitter eller i våra knän, men jag byter ändå inte till sittdel!



4 måander är förtidigt! De är inte så starka! Självklart är de från barn till abrn och alla uppfostrar sina barn olika! Men vissa saker ska man inte stressa fram!



cassandra, mamma till josefin och lexus » 2011-03-03 | 10:09:08
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Wictoria jag har inte sagt att du inte får göra de eller så! och självklart får alla göra som dom vill! jag komemr absolut inte byta förtidigt för jag vill inte att mitt barn ska få problem senare!



De jag menade med hela grejen är att barnen inte ska få den lutningen förtidigt pga va deras ryggar! De är inte bra! Man ska ha dom i liggdel så länge som möjligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback