Här vaknas det tidigt.

Pixie är en liten morgonpigg prinsessa på ärten, 5 satt hon upp och snacka och slog med nappen på spjälsängens galler och skrattade tills det började bli tråkigt och då fick jag snällt ta upp henne och göra ordning frukost till mig själv för pixie fick frukost lite innan hon vaknade :/
Grabben är ledig från dagis idag och vaknade vid 06oo fick frukost och nu röjer han bland leksakerna jiiippii blir kul att plocka in allt igen sen! haha, vilken energi dom har!
men han ska ju få följa med till barnmorskan för första gången idag :) hoppas han inte röjer allt för mycket med barnmorskorna haha.
Själv är jag trött och trött på min jävla släm hosta som aldrig vill försvinna !! sen längtar jag tills Kevins operation av polyper och halsmandlar så han kan andas lättare och inte dreggla så mycket.
för just nu fungerar inte näsan som den ska han har svårt att andas framförallt när han sover och kan få andnings uppehåll kort, det gör att han snarkar varje gång han sover, högt och skärande och dregglar extremt , mycket hänger där att han är lite sen i pratet också, så dom ska operera bort polyperna ( körtlarna bakom näsan) och förminska halsmandlarna för enligt läkaren hade han förstorade halsmandlar också.
så när han ska opereras har vi bestämt att jag ska vara där för honom när han sövs så han inte får panik och känner att vi är där för honom både då och sen. <3



Emily » 2011-03-11 | 06:57:55
URL: http://agressia.blogg.se/

Samma visa för mig imorse, men konstigt nog var jag mer pigg o vakna klockan 5 än 6! Konstigt det där.. Men jag kommer nog vara trött som ett as senare..

TACK så mycket hjärtat, jag hade en underbar födelsedag. Firade den med min pojkvän och Joel och handlade lite bara, men det var skönt! Ska fira mig på Lördag! Är du nervös nu när det är så nära tills lillan kommer ut? Tror och hoppas det kommer gå galant. Styrkekramar till dig! krams

Charlotte - Mamma till Nikita » 2011-03-11 | 09:44:56
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Usch för o gå upp så tidigt! Stackars Kevin, hoppas operationen hjälper!



Hon har idag gått i 1 månad, hon blir 14 månader den 20e så hon va nästan 13 månader när hon börja gå :)

Kram

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-11 | 17:05:50
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ah okej då förstår jag :) Jao jag läste det, hoppas att allt kommer gå bra! ^^



Hihi..hur stort flyttar ni till? :)



Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback