Tillbaka.

jisses jag känner hur frånvarande jag varit både här och på facebook, men just nu handlar mitt liv för det mesta med att sköta barn, vara gravid , planera , fixa och dona och packa upp , för myckeeet packning och grejer som ska rensas, nu har vi fått undan en del iaf, och nästa fredag påbörjas igångsättningen så vi ska hinna packa upp vagnen och göra ordning sängen, packa bb väskan och köpa in blöjor, vi är lite sena med allt sånt men tänkte inte på det innan eftersom vi ändå skulle flytta, men nu är vi här på en lägenhet på 81 kvm . känns rymligt och skönt och skit snygg lya , mer en nöjd!
För pixie tog det 2 dagar att vänja sig, hon sov som en kratta och var gnällig och knäbunden dessa dagar, så de var lite kämpigt, Kevin har tagit det bra, men han är så van att flytta satt säga. :)
Pixie har även börjat dricka välling på dagarna nu som hon vägrat innan, vilket känns skönt om man är ute och det är dags för mellis slippa krångla med yoghurt och sådant.

gammal bild på älsklingarna.

DONKEN- Vince & Isas Morsa » 2011-03-17 | 00:36:47
URL: http://donkens.blogg.se/

oj jävlar, ja här händer det minsann grejer! :D

fort skare gå. men ni är friska o pigga o så annars hoppas jag? :) våren börjar ju komma med och allt. oooh, snart är du 3barnsmamma! fan så gött. PÖSS i stora lass!

21 år och tvåbarnsmamma i juni » 2011-03-17 | 10:07:18
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

hoppas att igångsättningen går toppen.

och gud, vilken söt bild på dina barn! :)

ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback