Vakna upp !

Hej hopp, Godmorgon. Hoppas ni haft en bättre natt en jag för då blir jag fruktansvärt avundsjuk.
Mommo & Moffa har kevin och haft honom över natten och som V a n l i g t ska ju Pixie böka just den här dagen då vi hoppades på sovmorgon och lite egen tid framför tvn med godis, chips m.m.
Det höll väl kanske 1 timme sen var det igång igen, Ingen aning om vad som var fel med henne, hon bara protesterade och slängde sig bak med hela kroppen och grät slog bort nappen och ville vända sig hela tiden i sängen och blev tok förbannad när hon inte fick det , strätade emot med all kraft hon hade slog bort vällingen och ingenting dög för henne, dock undrade jag om hon verkligen var vaken eller om hon fortfarande levde kvar i sin dröm :/
detta höll på 1 timme tills jag fick i henne sin välling så sov hon sen hände samma sak vid 23:30 och 02:30 sen skulle hon fasiken upp vid 05oo också, alltså jag höll på att bli tokig sådär har hon aldrig varit, undrar om det är sprutornas förtjänst, hon har varit så konstig sen hon fick dom :/

Jaajaa, nästa helg flyttar vi! :D
det känns iaf riktigt riktigt underbart MEN då kommer vi till Kevins dagis, det skulle ta 4 mån att få en dagis plats i den orten 4 jävla månader, men nu hoppas vi på förtur. håller alla tummar och tår , tur att man har kontakter som kan rycka in, han får gå kvar här uppe tills vi fått dagis plats men det är alltså först 2 byten med buss och sen ska man gå också, jag hinner ju bara åka dit åka hem och sen måste jag hämta honom.. :/
näe känns inte stabilt! vi funderar på att ha han hemma men han trivs så bra med sina kompisar så jag vill gärna inte ta ifrån honom det :(

Annars så
Sitter jag och äter frukost och är något på hugget på tony som S o v e r ... Väntar på att Big Brother reprisen ska börja.
igår var jag på MVC och gjorde kontroller och pratade om mina kraftiga hugg i mina njurar , härom dagen fick så ont att jag fick gå böjt, sen natten där på fick jag såna kramper i magen och blev totalt förlamad i kroppen för det gjorde otroligt ont jag ville bara skrika utav smärta, kunde verkligen inte röra mig.
hon tyckte att jag skulle ringt till förlossningen men nahh, jag var nära till det men.. det finns gränser för mig.
Nu blir det en morgon cigg iaf. (:

En bild jag verkligen älskar, denna bild fömedlar en sådan stark känsla på Kevin & Saga.
Ska göra en ganska stor förstoring och rama in och sätta i vår nya lya <3


Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-03-05 | 07:55:29
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

ingen aning då vi inte hunnit testa den än :P

men de blir ju inte fuktigt så som typ i en bastu de blir svalt mer vi testade den i vårt sovrum inatt å då var de svalt och skönt den renar ju lixom luften så de alltid är fräscht =)

Hannele - mamma till 2 pojkar » 2011-03-05 | 10:03:17
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Tack så mycket, det hoppas jag med :)



kram

Hannele - mamma till 2 prinsar » 2011-03-05 | 12:00:10
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Tack så mycket :)



Ja det känns som dom borde inte jobba på såna där ställen om dom ska vara otrevliga men vad ska man göra eller säga då? ursäkjta mig men dra åt helvete? x) haha..har haft lusten att säga så många ggr men näe..jag orkar inte x)



Kram

Erika » 2011-03-05 | 13:43:08
URL: http://mylittlewords.se

Den är storlek 2-4 år :)

Jennifer - 17år & ensamstående morsa » 2011-03-06 | 09:12:59
URL: http://sunkissedsugar.blogg.se/

sv; nej, jag gick bara upp 11 kg under grav. :}

Alex » 2011-03-06 | 12:31:01
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Jag märkte de pga att hans hicka försvann, samt att han inte rörde sig..min slempropp gick oxå dagen innan jag åkte in.. Detta är ju något som inte är ovanligt men pratas sällan om det,tyvärr.. Hoppas att din oro förvinner :) kram

Mikaela - mamma till Viktor <3 » 2011-03-07 | 10:37:31
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Då har du varit med om att se de små ha ont i långa perioder, tråkigt! :( Viktor har juh mer ont vissa dagar, och andra så märks det knappt. Men jag tror jag ska göra som du säger - kombinera dropparna, så det blir en sväng till Apoteket och inhandla det. Bätter med medicin som hjälper än att han ska ha ont.



Och det är som du säger ersättningen som gjort att han fått ont. Men hans lilla mage är juh inte van, och det blev juh så fort vi fick byta. Men han vänjer sig juh mer och mer.



Hur är det med din mage, och dina värkar?Jag tycker det är tråkigt när jag ser att du haft så ont på Facebook :(



Kramar

Devinia Euvel » 2011-03-08 | 09:56:14
URL: http://devinia.se

Riktigt, riktigt fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback