Vi har landat.

Heey hopp..
Vi har precis kommit till "ro" i den nya lägenheten.. haah, vi kände oss inte välkomna igår kväll av andra sidan..
behöver jag säga mer? vi är inte tokiga, vi var inte påverkade av något, jag likt som gubben tror på andlighet och har full respekt mot sånt, igår kväll satt jag i soffan helt lugnt tvn var knäppt tyst, gubben nattade kevin och pixie sov, då hördes det som en gnisslande dörr som öppnades vå gånger då började jag fundera lite för det kom från sovrummet där pixie sov, när jag berättade det till han så hördes den där "gnisslande dörren" igen från sovrummet och vi båda kollade på varandra tills gubben sa " om det är någon här inne, lämna oss ifred vi vill ha ro" precis efter så kom den där gnisslande dörren igen som ett svar till oss, jag satte mig heelt skrajsen med hjärtat upp i halsen och höll på att börja gråta för då jävla otäckt och obehagligt det var, tony satte sig ner och sa " fyfan vad äckligt" vi beslöt oss för att ta ett ljus och gå in i sovrummet och kolla, men alla fönstren var stängda och dörrarna var stängda, när vi står där inne så kommer det där gnisslande ljudet igen fast nu i en annan del av lägenheten när vi gick runt i lägenheten så fanns det ingenting som kunde gnissla sådär som en gammal dörr som öppnades och stängdes.
alltså vi fick kalla kårar vi vågade inte släcka ner i lägenheten och vi sov till och med med lampan tänd och höll varandra i handen, jag tänkte såhär : så länge dom inte ger sig på våra barn så kan jag hantera det men skulle dom göra det skulle ja fan springa här ifrån med barnen under varsin arm och tillkalla medium.

Snacka om att inte känna oss välkomna. :/
nu håller vi på för full rulle och packar upp olch rensar jiss vilket skit vi har, mamma och pappa har barnen på promenad skönt nog :)
emily » 2011-03-13 | 17:53:07
URL: http://agressia.blogg.se/

Jag tror också på andar och fenomen från andra sidan!! 100 % Sånt är så jäkla läskigt. Men glöm inte bort att de finns de som bara inte gått över till andra sidan och fått ro, kanske därför de går där. Men får hoppas det blir bättre och att ni trivs gumman.. kram

Martina » 2011-03-14 | 10:22:49
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se

Köp en salvia kvist och tänd på. Sen släcker du den så det blir rök och går runt med den i alla hörn och hela lägenheten. Sen klappar du händerna med röken emellan! Det gör vi så fort vi flyttar till nytt. Kanske låter lite skumt ;) men det tar bort gamla energier!!! Det luktar väldigt starkt så barnen kanske ska vara ute just då :) Prova så får ni se!!!



Kram

cassandra, mamma till josefin och lexus » 2011-03-14 | 19:24:38
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

På vilken sida köpte ni eran vagn?

Jessica ♥ mamma till alicia ♥ » 2011-03-14 | 19:45:43
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Läskigt när sånt där händer :o



SV: Ja precis, det gör ju inte nåt om en overall är lite för stor i början heller eftersom hon har kläder under :)



Ja antagligen är det bara gaser. Tycker det har blivit bättre även om hon skriker lite varje dag. Har inte testat nå droppar, men ska nog ta och göra det. Ska man ta båda dom eller bara sempers?



Aha, menade du märke. Hon använder MAM och ESSKA. Har inte testat några andra sorter. Är det nåt speciellt med Pigeon?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback