Bring it on baby!

Sofie om all right:
Jag tycker att Jessi Fox ska skita i min fritid, jag jobbar som dom flesta andra. Nu var det så att jag inte nämnde nått om otrohet utan det var du som drog upp då så antar att du innerst inne undrar något.....

Undrar hur alla hade reagerat om dom visste hur ni var för nu är det alla andra som är dumma i huvet och ni är guds bästa barn o det är långt ifrån sanningen....
IP: 90.233.167.160

om du tycker att hon ska skita i din fritid så borde väl du göra detsamma??
Vem har sagt att alla andra är dumma i huvudet och vi guds bästa barn? , inte är det vi iaf, det måste ju vara du som personligen tycker det, vi vet hur vi var förut men det är hur vi är nu som räknas lilla du. :) jag är glad att vi kommit såhär långt, du måste vara väldigt avund ! och dude, vad vet du som är sanning, så vitt jag sätt så vet du allt som inte är sanning :/, vi vet vad som är sanning och inte. du har som hon säger för mycket fritid ! Undrar jag något så frågar jag mest min raring om det, för ni har ju ingenting annat att komma med, bad day or what? skaffa dig ett redligt liv istället du gör dig bara pinsam.


eeeh om back in town.:
Ursäkta men ska men ens tatuera sej under tiden som man ammar ???????
IP: 213.89.84.105

Sv : Det kan man mycket väl göra! det påverkar inte ammningen på något sätt.
Jessi Fox - Tävling hos mig!! » 2010-08-02 | 10:24:32
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

hahahahahha altså vilken patetisk jävla tönt.



ge henne/honom ingen mer uppmärksamhet. antagligen är hon/han inte guds bästa barn själv eftersom personen tydligen MYCKET väl vet vad du och din karl gjorde innan ni skaffade familj.



palla lägga näsan i blöt och vara så negativ hela tiden.



tur det finns dom som är glada för eran skull iaf!

Sandra » 2010-08-02 | 14:50:14
URL: http://sandrastomberg.com

Jag har nog aldrig hört nåt om att man inte kan tatuera sig när man ammar - däremot har jag hört att man ska undvika det när man är gravid - vet dock inte om det stämmer eller ej.

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-08-03 | 12:43:10
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

åh herregud, skaffa ett liv istället, det är ju så patetiskt! Vad skulle va farligt med att tatuera sig när man ammar? Woah, får damp!!!



Du vet vad som är sant och jag tycker du ska skita i dom patetiska människorna som inte har något liv utan måste leva på andra, parasiter!



Kram

Anonym » 2010-08-03 | 20:43:44

Angående det där med att tattuera sig när man ammar så är det för att kroppen läker sämre när man ammar/är gravid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback