timmarna rullar.



Gubben mötte brevbäraren igår, ett spännande paket.
inte vilket paket som helst, En keps och ett enormt gulligt vikort till Thindra, men från vem? joo Barnmorskan på förlossningen Rosi som satte igång förlossningen, Fii faasiken vad gulligt! hon är verkligen världens bästa barnmorska skulle jag tro, texten hon skrev på kortet fick man nästan tårar utav.
Hon lovade att vara kvar tills vi skulle föda nästa gång, tro mig jag kommer kräva att få henne som barnmorska när jag ska föda mitt fjärde. hon är så underbar !!

Nu sover mina små prinsessor och grabben är på dagis, jag väntar på att Elina & Elisi ska vakna och säga att dom givetvis kommer till oss ha ha ! den var lite för bra, får se om dom är friska och krya först.
annars en så länge ska jag nog ta tag i några kartonger som fortfarande står och glor i grabbens rum, fasiken 3 veckor sen vi flytta in och det har gått så segt att komma i ordning, vi gör ju saker hela tiden nu för tiden,
igår var vi i stan och kom hem med en stor sverige flagga som numera sitter på väggen och Reggae armband och godis för 70 kr :/ men 1400 kr fattigare, hm.. jag undrar vad vi köpte mer. haha stan är farligt!
Ska köpa en lika stor finsk flagga och sätta bredvid, is the shit ;)
imorgon ska vi åka till farsta och köpa ny vår jacka till Stora damen är det tänkt, och på torsdag kommer fina Maria , Nellie & Melvin hit :)
Nu har Pixie klättrat ner från vagnen och gnäller lite, dags att göra kram- kalas. :) <3
Elly- mamma till Leon » 2011-04-19 | 21:51:13
URL: http://gravidnu.blogg.se/

åh vilken snäll barnmorska! avis nu ju. låter helt underbart. hur är livet som 3 barnsmamma?:)

kramar

Melissa - Vincents Mamma&Gravid » 2011-04-20 | 10:38:10
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

hur många barn planerar ni att ni vill ha?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback