Underbart

Ska ta tid och svara på alla kommentarer ikväll samt lägga upp en förlossnings berättelse medans man kommer ihåg allt så tydligt. Just nu väntar jag på gubben i solen med en latte och mina 2 av 3 änglar. Vi har gått en riktigt skön promenad hit med den nya race vagnen, fått så fina kommentarer ute från folk om vagnen och barnen så jag lyser upp som en sol . Blir så glad av alla komplimanger :) pixie har ju bökat en del sen lilla Thindra kom hem med oss på natten och velat äta, så har jag sagt tidigare att vatten aldrig funkat för henne men inatt ställde jag in en flaska vatten och den drack hon faktiskt några klunkar av dom två gånger hon vaknade sen somna hon om. :) ska nog fortsätta med det så mycket bekvämare. Thindra är helt orörd när pixie vaknar hon fortsätter sova . Som att hon stänger av ljuden utifrån :) nu har hon också börjat äta mer på natten eftersom hon sov dom första två dygnen på bb och åt bara en gång på natten så känns det lite tryggare att hon äter mer så hon går upp lite mer. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback