Julmarknad.

imorse vaknade jag&Kevin 08:00 jag blev chockad och kollade ut. Va! det är ljust. men älskling har du sovit såhär länge hehe. :) skönt !
så upp och ge han frukost och göra te & mackor och vänta på att risgrynsgröten skulle bli klar som vi äter varje advänt. :) mums 3 stora portioner och då fick man ju många blickar från älskade och kevvinen. :)
är man gravid så får man faktiskt äta hur mycket som helst. (a) hehe.
nåväl vi åkte till nynäshamn och gick runt på julmarknaden dock drogs vi väldigt mycket till söt sakerna.
så det vi köpte var 3 påsar te ( polkargris, choklad/chili & päron/grädde) samt color i olika smaker och massa brända mandlar. jag köpte en liten present till mamsen/mormor ifrån kevin. :)

efter regn kommer ... godhet. efter allt vandrande i regn fikade vi och åkte hemåt för att äta julbord.
kevin fick mat,pepparkakor rödbetsallad mackor och gröt sen välling och somnade gott med handen som kramade om mitt finger. :)

nu ska jag sätta mig och kolla igenom tvn tills jag ska krypa ned i sängen.

kramisar !
stine - pokerfru & mamma till Wiggo » 2009-12-06 | 20:23:28
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

ja det är jätteläskigt eftersom han är så liten :( man förstår ju inte vad han vill/har ont eftersom han inte pratar! men iofs bra att han får det nu så är det gjort sen. Jag fick min när jag var ca 2 år så ja minns inte, som tur är. tycker så synd om honom! de skär ju i mammahjärtat att se sin lilla sjuk. kram

Hannele - Mamma till Kevin » 2009-12-06 | 21:27:56
URL: http://hanneler.blogg.se/

Svar:

Haha ja det kommer väl snart det med ;D haha..skulle inte förvåna mig om jag hittar små fingeravtryck imorgon ;D hahaha...nämen...



Ja precis. Haha..det där är så olika, roligt nog :P

Charlotte - Gravid » 2009-12-06 | 22:03:40
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Ja, man ska väl aldrig lita till 100% tror jag inte :) Min mamma hade också svårt för o få en tjej, eller hon har 4 killar och 2 tjejer, så jag trodde jag inte skulle få en flicka som första, så får väl se :)

Vi köper mest neutralt. Jag har en blå body och en rosa snuttefilt annars är allt neutralt än så länge. Ni då, köper ni flickkläder? :)

Kram

sandra » 2009-12-06 | 22:49:51
URL: http://sandera.blogg.se/

Hallå där! Snart är det dags för utlottning av en helt valfri design! Kommer att ha en "tävling" där alla som vill vara med ger en bra kommentar så jag vet att ni vill vara med i tävlingen! I kommentaren vill jag att du skriver vad du tycker jag ska skriva om i min blogg...Om du tycker om någon speciell kategori!

Tävlingen kommer att vara denna vecka eller nästa så håll ögonen öppna!



DU kanske kommer tröttna på den du har? ¨Chansa och var med och vinn då!



/Sandra

Sabina - Mamma till Tyra » 2009-12-06 | 23:14:39
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Aa, dom som inte har barn vet inte vad äkta kärlek är ;D



Hur mår ni? När har du tid att ses? :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback