Helgen.



  • Kevin börjar bli förskyld tråkigt nog men inte så farligt än! så ska se hur det utvecklar sig.
    vi vaknade 8 imorse och satte oss vid frukostbordet och tände ljus och sjöng julsånger. :)
    nu sitter vi och lyssnar på mysig julmusik och tänkte passa på att berätta vad vi gjort i helgen.

    denna nattlinne och tofflor köpte jag bla när vi var i skärholmen. vi shoppade för många tusenlappar i julklappar och till oss själva och till tjejen. :) Fick en tidig julklapp av älskade ! nya fina skor sen handlade han mer till mig som jag får vänta med den busisen. :)
    igår (Söndags) åkte vi på bio och såg luftslottet som sprängdes sedan åkte vi till rusta och handlade lite. kevin var hos mormor och moffa hela dagen och hade varit jätte snäll . :o)
    Sedan åt jag och älskade middag som bestod av kött och potatis, sallad och sås.

    idag om han håller sig till den nivån han är i nu ska vi åka till haninge och handla resten av julklapparna.
    Tjejen börjar ge ifrån sig rätt kraftigt nu. Dumt av mig att springa till tåget på söder. jätte ont i magen och sparkar från henne . fy mamma sej!

  • Tjejens adidas plagg. :)
  • Kevin med hälften av julklapparna.
  • Lilla *jag* på tåget. :p

Kramisar från oss 4:a :)

Linda » 2009-11-30 | 19:54:45
URL: http://mammatilltiffanie.blogg.se/

Tackar :)



Kändes väl inte speciellt bra, man hade ju ställt in sig på en till! Hade velat fått reda på det tidigare än v.12. Ska skrapas o få de överstökat imorn :( Sen får man börja om igen :) Grattis till tjejen i magen :)

sandra - isabellesmamma » 2009-12-02 | 15:33:53
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Var den bion bra ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback