Älskade barn.



Jag älskar dessa små liv så otroligt mycket =) <3
jag har faktiskt inte haft ork att sitta och lata mig här, det är att göra med två småbarn. :)
Pixie är i sånt stort närhetsbehov och hatar att vi lägger ifrån henne, Kevin är fortfarande lite svartsjuk och förkyld som tusan IGEN . :/
Dock har han lärt sig peta i näsan och gör det i stort sätt hela tiden fast man säger till han busungen.
Tösens Navel lossnade igår då hon var 9 dagar, den lukta både dött och mint men den ligger kvar på hyllan. ;p
tiden går för fort juu, trodde den skulle gå lite saktare med henne, hade ett hopp om det, njuter så mycket som möjligt nu med henne..
nu blir det blöjbyte på stora killen medans tjejen sover sött. ska nog lägga mig bredvid henne en stund efter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback