B-torka



Sista magbilden, Magen försvann och åkte ned, snacka om häng mage man hade där :D
nu är hon ute får vackra sessa och jag har återgott till min normala vikt, dock har jag kvar kärleks handtagen.
det får jag ta itu med nästa månad när jag ska börja gymma. =)
vi ska införskaffa hörselskydd till barnen då vi bestämt att vi ska på match 1:a maj Hammarby-norrköping .. men frågan är då, kan man ta med pixie om man har hörselskydd??
jag får aldrig tag på någon på Bvc , så enklast vore ju att åka dit och fråga men det är en resa. =(
idag är en ganska tom dag, får se vad jag ska göra medans karln gymmar. hur som helst ska jag ta en latte nu och försöka piggna till medans pixie sover i vår säng.
Janni-snart mamma <3 » 2010-04-25 | 11:39:46
URL: http://jhfashion.blogg.se/

oo så söt hon är, mysmagen saknar du den?



Ja har provat den drickan och det var det VÄRSTA jag druckit höll på att spy så det gick inget vidare.. O sex har vi också provat nu varje dag haha..orkar inte mer nu..haha!



Så det är bara att vänta!! hoppas ni får en mysig dag! kramar

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-04-25 | 19:52:12
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Finns alvedon som salva?

Ja fy, det är ju så synd om dom och det finns ju inte så mycket man kan göra. Hon brukar få bita på min hand och så tar vi en kall bitring och gnuggar mot tandköttet och det verkar hjälpa lite iaf. Något ni testat som funkat bra?



Kramar!

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-04-26 | 11:35:07
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

3 månader + 1 vecka, så hon var tidig med tänderna.

Okej, ja vi får nog testa de också :)



Kramar!

Tova » 2010-04-26 | 21:29:46
URL: http://trasslet.se

Åh, vilken fin gravidmage du hade :) och visst var det skönare när den var "hård och rund" än nu när det bara är degigt daller där... haha



Jaa, jag fick höra att det var en massa saker man inte "skulle" äta när man ammade. Men som sagt, jag har inte märkt nåt negativt så jag käkar på som aldrig förr ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback