Dra iför persiennerna

I morse när vi vaknade så halvsov jag.. hur gick det till då eftersom vi vaknade?
jo, jag var vaken men inte direkt kommen till verkligheten, jag vet att när kevin ställer sig i sängen så är klockan 6 och han vill ha frukost och mys i soffan och leka lite tills nästa sovtimme.
imorse glömde jag bort det, jag la han ned och försökte få han att somna om och då protesterade han och Skrek riktigt ordentligt och grät.
tillslut insåg jag något när jag gick på toa och gick genast in till grabben och tog upp han och bad om ursäkt.
mamma minnet är inte alltid med en på morgonen, stackars liten =(
till råga på allt så snöade det utanför fönstret ganska kraftigt och blev riktigt vitt ute då ville jag bara gräva ner mig.
vart tusan tog våren vägen? , det sändes julprogram på tv och föll ned massa snö..
då började man ju tro att man fortfarande sov?? någon måste vridit tillbaka tiden, alla planer blev förstörda.
så idag har vi inte gjort ett dugg förutom att haft besök och tvettstugan. :/

det är två dagar kvar tills det första beräknade datumet..
jag börjar bli otålig, varför kommer hon inte?? jag har lessnat något så enormt pga dess konsekvenser.
Foglossning så jag blir tokig jag orkar inte detta, det gör så ont överallt.
vi får se vad som sägs på ultraljudet, kanske får jag en tid för igång sättning kanske inte. =)
vad ska jag göra för att hon ska komma?? , det är väl mer troligt att man föder tidigare en bf om man är omföderska, lite konstigt är det ju..

imorgon ska kevin äntligen göra sin astmautredning, ta massa proer m.m..
hoppas han får sån där inhulator eller vad det nu heter som han andas i ist för det orala. :/
så hoppas vi att dem tar proer för laktos också. =)

nää Godnatt, eller först blir det då håkans bar och slänga i sig sista popcornen.
mycket skrivande just nu, fick snäppet ont i armen. haha =) kram på er.
orkar ni läsa?? , hehe ni har ju läst såhär långt med denna lite sne drivna texten, detta är ändå slutet
Monica » 2010-04-05 | 20:46:14
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/

ingen fara, det såg faktiskt ut som om jag ammaade.. tänkte inte på det!

Sandra-isabellesmamma+ gravid » 2010-04-05 | 21:43:02
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Vad menar du med det första beräknade datumet ? =) .



Hur mår Kevin nu ? När skulle ni på sån utredning eller vad det var.

Denise - Ännu en mammablogg » 2010-04-05 | 22:31:59
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

hoppas det löser sig till det bästa med allt!



sv: Hehe ganska så stort var det allt :D Han fick 2 PJ´s, brallor, body, mockasiner & 4 par strumpor :) kram

Sandra-isabellesmamma+ gravid » 2010-04-06 | 08:14:26
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

aha o. vilket är det andra datumet :)?

hoppas ni får svar på proverna snart då =)



jodå det är bra här..ska på ultraljud idag å kolla bebisens hjärta. så lite nervöst. men de ska nog gå bra :)

jag är i v 23+1 idag :)



Denise - Ännu en mammablogg » 2010-04-06 | 09:39:25
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

sv: Ja jag håller med dig, kan ju inte ens tänka gubbfan. kram

Anonym » 2010-04-06 | 09:54:16

sv: Haha ja jag vet, himla tokigt :D Ja koppar är kul, eller allt som är "du får inte ta den" stämplat är roligt:P



Nej men oj!! Fy vad hemskt! Hade inte velat vara den mamman, samvetet hade tagit över. kram

Sandra-isabellesmamma+ gravid » 2010-04-06 | 11:51:52
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

När blir du igångsatt i så fall ?:)



För att jag föddes med hjärtfel. så de har lite extra koll på bebisens...



Sandra-isabellesmamma+ gravid » 2010-04-06 | 12:04:45
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

ok =) .



jadå hon mår fint :) så håller tummarna för att nästa också ska få ett helt hjärta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback