Första frissa besöket.



Grymt snygg kille
? jag vet.
idag fick han besöka Frisören för första gången i sitt vackra lilla liv, otroligt nog så satt han helt still, verkligen helt still under hela klippningen vilket för mig var chockerande med hans överskottsenergi då han ALDRIG sitter still annars och får praktiskt taget panik av att vara still.
nu satt han och njöt av sin egen spegelbild, bra självförtroende?? ooja !
jag var lite osäker på om det gick att göra denna tuffa frisyr för han fortfarande hade/har babyhår och inte fått sitt hårda en, men frisören tvekade inte och körde på med kam,sax och trimmer.
så otroligt snyggt blev det, lite vax och färg sen var han en riktig Stiling, kände inte igen min egen son. =)
han tyckte det var jätte skönt att bli av med det långa fladdrande babyhåret och fick vara utan mössa och fläsha för alla med sin nya frissa. ;)
Vi tog en fika med Jamina och hennes Grabb Kevin och var mån om att hitta den där färgen till hans hår så den köpte jag och vax. =) nu sover han sött och gumman grymtar på mig, ny blöja och mat sej. =)
ska göra popcorn och sen fastna framför tvn med henne och trocadero..
pusspuss. :D *smack*
Veronica » 2010-04-29 | 00:06:31
URL: http://bajenalm.blogg.se/

Han såg riktigt tuff ut! :D

Man blir så glad när man träffar lilla kevin!

Tror han lånar ut lite av sin glädje varje gång :o

Ses snart! Puss

Erika » 2010-04-29 | 14:20:01
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

vilken tuffing!!!



sv: jätte fina är dom, fast det finns ju i större strl också.. från 86 och uppåt, men då är det inte bodys utan typ tröjor/t-shirts. du får gå in på lindex hemsida och kolla :)



kram

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-04-29 | 21:04:47
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

ja det va det :)



men när ska vi ses, vill ju ses lilltrollet ju :(

kan vi inte BESTÄMMA en dag, så det verkligen blir av ;)



kan ta med kameran och ta lite fina bilder på lillfisen och kevin också då förståss :D

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback