grillning.



världens sötaste gos tjej <3
idag fick jag sovmorgon då kevin var med pappa , sen drog han och gymma så jag var själv med barnen och försökte klä på ena när andra ska sitta som en blod ighel vid bröstet om inte annat i famnen. =p
efter 2 timmar var vi klara för att gå, detta vart lite kämpigt hehe.
åkte till mommo och moffa och grillade flinta SÅ GOTT. =D grabben fick leka av sig på gården men inte vart han trött skulle fortsätta här hemma .
efter allt röj satt jag mig och natta honom samtidigt som jag matade tösen. som man säger jag har grädde i mjölken, hon har ju gott bra upp i vikt iaf =)
nu är det läggdags när hon ätit klart, napp är ett totalt NEJ för henne iaf så ingen ide att försöka sig på den.
Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-04-24 | 22:36:30
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Hehe,ja bra stor är den nu :p

Kommer ihåg för inte så länge sen,

då tyckte jag att den var stor,

nu är den juh ENORM :p haha :D



Gud så söt hon är lill plutten :)



Jodå min graviditet går frammåt :D

Vi flyttar juh snart så det känns skönt.

Dags att börja packa snart kanske haha.



Kramar

Jacqueline, 18 år och blivande mami » 2010-04-24 | 23:45:28
URL: http://jacquii.blogg.se/

Ah vilken liten prinsessa :D Så gott med grillning. Hoppas allting är bra med er, du klarar ju dessa två småttingar galant! kramar till er alla 4!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback