Käftis.



Natten har varit rätt upp och ned, tösens magknip kommer till och från, nu kom det väldigt mycket inatt.
hade så mycket mjölk i ena bröstet så hon tappa gräppet stup i ett och svalde därför en hel del luft. men gav med sig när jag låg och amma. =)
gubben är och gymmar nu skruttan sover i famnen och grabben pillar på vagnen.
tandis idag, hoppas det går bra för karln att ha båda barnen och hoppas hon sover under den timmen jag är där inne. =) lite nervis för attt hon ska ligga vaken och gapa efter bröstet.

igår blev det en hel dag med dessi =) super trevligt, men hitta fasiken inga fina kläder till na, hon är som sagt 50 cm och det finns ont om så små kläder i affärerna, får beställa via internet.
på lördag blir det Fotbolls match, Hammarby-Norrköping. =) lääängtar, hoppas det är soool ..
Erika » 2010-04-27 | 09:41:55
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

vad heter lill flickan?



Kram

Emma,21 år & Gravid <3 » 2010-04-28 | 11:52:38
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Här kommer ett segt svar :p



Nope jag dricker inte energidricka :S

Det skulle jag aldrig våga.

Därimot så drack dom andra det ;)

Tror inte det är det bästa för bebisen i magen .



Hehe näe nu är det inte så farligt lång tid kvar iaf :D

Hur mår ni ? Hoppas ni mår toppen.



Fin bild på dig & tösen :)



Kramar

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-04-28 | 12:06:19
URL: http://jacquii.blogg.se/

Så fint att se bilder på er!

Ja tycker man bara hittar små kläder i affärerna och stora på internet .. haha:p

Tova » 2010-04-29 | 13:10:40
URL: http://trasslet.se

Åhh stackars liten! Så hemskt med magontet, fattar inte varför nästan alla bebisar ska ha det :(



Jaa det känns som man gått ner i vikt iaf, amningen ökar verkligen förbränningen verkar det som hehe...

Och ja, syskon blir det nog, fast en del av mig vill nog vänta några år till... och en del av mig vill ha en till NU hihi :)

själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback