Alla ingaddade.

Här kommer bilder på våra tatueringar vi gjort hitills.
Min senaste , Datumet stämmer och det är inte fel, vi valde att ta datumet först och året sist.. det börjar bli ganska irriterande att ni påpekar det hela tiden när ni faktiskt har en andra hjärnhalva. huvudsaken är att vi vet, det är därför man gör tatueringar. mvh från oss.



Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-23 | 10:16:48
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Ja jag önskar att jag hade kunnat amma. När jag gjorde det i början så tyckte jag att det var så himla mysigt, det var liksom vår stund. Men nu så går det ju inte och då får det bli flaska, det är vår mysstund i alla fall:)



Jag har också byt bvc, gick du i vh innan? Jag gick hos Eva och jag trivdes inte alls med henne så jag bytte bvc till handen och där är det toppen tycker jag. Man ska absolut ta deras ord med en nypa salt, man märker bäst själv hur ens barn mår. Jag fick ju kämpa lite med M's allergi, för i början så var det "normalt" att hon inte bajsade, kräktes osv. Men jag kände på mig att något var fel och det var det ju. Man ska lita på sig själv.



C har gått på dagis sen januari, men vi har även bytt dagis nu så hon går i handen. Trivs jättebra där och hon kommer börja igen 13 september, efter vi kommit hem från Cypern:)

Nej det är ju tyvärr inte nedre botten, en trappa upp. Men vi har i alla fall hiss:) Jag hade gärna haft en på nedre botten, men vi fastnade för den här lägenheten så det blir nog bra i alla fall:)

Kram

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-08-23 | 10:21:36
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jag kom på det när jag gick och la mig igårkväll, att ni förmodligen skrivit datumet annorlunda bara :)



Riktigt snygga har ni, min stora favorit är helt klart kevin pixie tatueringen, den första du gjorde. Den de står mamma är också helt underbar :) Ja och såklart hennes fot :)



sv: Vi lever visst ett ganska likt liv fast vi aldrig träffats och bor skitlångt ifrån varandra :)



Ja jag tyckteverkligen vi kom närmare både under graviditeten men framförallt efter förlossningen.



Nej jag vet inte. Och jag försöker så jävla mycket att vara den bästa, varje dag får han hemmalagad mat på bordet, han behöver inte lyfta ett finger här hemma för det är städat här varje dag (förutom nu en vecka då jag varit sjuk) jag tar hand om hans barn hela tiden, jag är ärlig mot honom och trogen men ändå är det nått som är fel. Jag har alltid berättat allt för honom, han har alltid varit min allra bästa vän, men nu har jag märkt att han berättar aldrig nått för mig, han berättar knappt om det är nått som hänt heller. Det enda jag vet är att han inte är otrogen, det skulle han aldrig vara.



Nej jag tycker ni ska vänta med det, faktiskt. Tills barna blivit lite större och då får ni aldrig ta varandra för givet! Ett förhållande är aldrig lika bra som det varit innan när man gift sig, antingen blir det bättre eller så blir det sämre, varför vet jag inte.



Pussar och kramar! <3

Classy - ung blivande mamma! » 2010-08-23 | 11:19:28
URL: http://classys.blogg.se/

Det är riktigt kul med tatueringar :)



Ja visst va den söt :P haha



Det kan man börja göra trots att man inte gift sig, där handlar det inte om en ring utan om sig själva. Ni måste ju kämpa för att hålla gnistan uppe och för att inte börja ta varandra för givet.

Nej vi är inte förlovade än, har pratat om det men har ingen bråska med det. Det kommer när de kommer :)



Kram

Martina » 2010-08-23 | 12:12:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/

fina tatueringar ni gjrot:) här märker man hela kroppen med sina barnsnamn hihi! mysigt!



Hur är de med dig annars?

krma

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma » 2010-08-23 | 13:21:44
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

tjusiga ni är :)



sv: bra då hoppas vi att inget händer så vi äntligen kan ses!

pusspuss

Olivia » 2010-08-23 | 16:04:41

Ååh vad kul o se alla :D Jättesnygga ju!



Kram

Sofia » 2010-08-24 | 11:03:33
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

fina tatueringar ni har gjort!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback