Era små jävla myggor.

era små jävla avundsjuka horor, vafan har ni att komma med förutom ett anonymt namn, ni ska bara sitta där på era feta små fula arslen och HÅLLA KÄFTEN , gör ni inte det så kan vi träffas och "prata om det" , våga stå för vilka ni är, ni har ingenting med mitt liv att göra ingenting med mina barn att göra så vadå " gör abort så slipper vi en till psykunge" FUCK YOU FÖRFAN din fega jävla råtta, hade du stått framför mig nu hade jag personligen stampat på ditt fula ansikte och krossat din jävla käke så du inte kunnat prata något mer, men nu är så seriöst så jävla feg för att ens lyfta ett finger din nolla! vem fan tror du att du är, stoppa upp ditt jävla prevenetiv medel i ditt arsle istället har du sån jävla brist på förståelse, lägg dig inte i mitt liv annars kommer jag ta reda på vart fan du bor så kommer du ångra vart enda ord du skrivit för tro mig ip nummer går att spåra. lek tamefan inte med elden för då är det de sista du kommer göra i ditt liv fattar du det, du har inte ens en jävla stake i dig du sitter bara med din avundsjuka som du inte kan handskas med, du är säkert jääääävligt ful för det är oftast dem som är avundsjuka.
tänk på vafan du säger innan du säger det! är du inte avundsjuk eller dum i hela ditt jävla huvud då kan du skriva vem fan du är och träffa mig idiot.. kom inte och tro att du är någonting, för mig är du en jävla pissmyra med stor käft och snabba fingrar. GO TO HELL förfan skriv inte till mig något mer och BESÖK INTE ens min blogg, för jag lovar dig din tid kommer vara inne jävligt snart. här är det stor verkstad med lite snack , när du snackar om mina barn då är det kört för dig din lilla fitta ! men du har ju varken stake eller mod till att skriva vem du är och träffa mig, jävla barnunge som sitter vid en jävla skärm och tror sig stor ... passa dig förfan ditt slödder !!
Marie-Mamma till Elsa » 2010-08-17 | 08:25:33
URL: http://mahii.blogg.se/

Bry dig inte om de anonyma jävlarna..! De är inte värda det. Bry dig om de som står bakom dig och stöttar dig.

Vet att vi inte känner varandra så bra, men jag står bakom dig och även och vi inte träffats så mycket så finns jag här...



Trodde själv att jag va gravid ca 4 månaders efter Elsa föddes. Först gick jag och va livrädd, hur skulle jag göra? Men sen när mensen väl kom, märkte jag hur deppig jag va. Förstår, det måste va ännu värre när man han 2 barn. Speciellt när man vill ha fler, men inte riktigt så tidigt.



Försök att följa ditt hjärta.

Maria » 2010-08-17 | 11:00:51
URL: http://mammarias.blogg.se/

Vilka jävla idioter det finns, man blir så upprörd. Kolla upp ip-adressen så kan du väl ta reda på vem det är!?!... kram till dig

Sandra » 2010-08-17 | 13:01:15

Bra att du står på dig Wicky! Kolla upp vad det är för jävla freak!



Hoppas allt löser sig gumman!

Puss och Kram och hälsa mannen <3

Lotta » 2010-08-18 | 11:16:02

Bemöt inte idioter, lev ert liv och se dem som luft. Kram Lotta

JESSI FOX - TÄVLING PÅGÅR! » 2010-08-18 | 21:41:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

dom är bara avundsjuka för att du har fått allt i livet serverat på silverfat... och efter din uppväxt så förtjänar du fan att få saker på silverfat!

CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!! » 2010-08-18 | 23:58:08
URL: http://classys.blogg.se/

Skönt att du står på dig! Skit i den som skrev det, som du säger är det bara avundsjuka det handlar om! Du är stark gumman, du klarar det här!

Vad menar du med tre veckor? Tills det blir ett foster elr? För man kan ju göra abort fram till vecka 18, fast det skulle nog vara hemskt!

Förstår att det känns jobbigt! Kan bara sätta mig in i hur jag mådde innan vi bestämde för att behålla den lilla. Men du ska göra det som känns rätt för dig och din familj, du klarar det här ska du se!

Kramar

Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-08-20 | 11:24:46
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Så jävla bra skrivet! Jag hoppas då fan att missfostret läser det också, och ger fan i ditt liv och sköter sitt eget!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback