hahaha ahh exakt

Anonym om Need sombody call of my name.:
du borde göra pisstest på din "Man" ;)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 193.14.168.94

sv . haha ahh exakt, han lämnar urinpro varit ren i 25 månader idag. hahá smickrande att du har ork till att hela tiden försöka med något.. du är helt enkelt kär i han och är så jävla avis att vi är hans familj. bad for you honey :)

Anonym om hahaha ahh exakt:
No,No,No! Kär i vadå? En pundare? jag står nog mera på din sida och försöker klara gölra det jag vet om din "Man" säger bara om det pisstesten visar possetivt så tvekar jag inte på att du sitter och råljuger just nu. Men du gör det rätta för dig så lycka till, lev ditt liv med lögner och en kille som smyger med haschet!

sv: lilla vän, jag hade då trott dig mer om du hade kommit med något bättre och gott ut med ditt namn, sagt mer en det de du gjort.. Hash sitter i ganska länge, jag har levt med honom när han missbrukade och jag ser direkt när han tagit något. Testen är Negativt inte positivt.. jag vill själv hålla koll på honom så ja, du lyckas inte få mig tro på dina ord, du är ju inte seriös någonstans, och jo! jag tror du är kär i honom, det luktar så mycket avundsjuka! du har ju inget annat att komma med så varför ska jag tro dig? .. jag har levt i förnekelse men jag lever inte längre i de, och ärligt jag bryr mig inte längre om han vill leva ett trash liv, jag får reda pått och då går jag bara vidare.. men en så länge är det ingenting så låt oss bara vara om du inte har något rimligare att komma med. du beteer dig ju bara som en vilsen liten tonåring som inte har något annat för dig en att sabotera. Löjligt ! det biter inte på mig.
Emelie- 2 barnsmamma<3 » 2010-08-07 | 19:05:33
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Hon blir två den 16onde:) jaså minsann, nyårsafton va häftigt!:)

Va kul, när är din dotter född?:)

Jag bor i vh, men flyttar snart till brandbergen. Vi har några gemensamma kompisar har jag sett, kanske däför du känner igen mig?:) Min man gick i samma klass som din kille en gång i tiden fick jag precis reda på, lite skoj:)

Johanna - mamma till Leia » 2010-08-07 | 19:24:00
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

sv: Ja, det är sant. Dock känns det nu som om hon tror att det är mer hemskt än det faktiskt är så man får jaga helt enkelt :D

carrå - 19 år och gravid » 2010-08-07 | 20:02:53
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Jag tycker faktiskt det jag också :).

haha ja karlar har det inte lätt under sin kvinnas gravditet, tur att dem tycker att det är värt det i alla fall, hehe :P. Nej efter förlossning ska man ju inte ha sex heller.

Jaha shit, kanske bara var slumpen då för mig hände det ingenting :P. Mådde bara dåligt.

Kram

Anonym » 2010-08-08 | 09:15:19

No,No,No! Kär i vadå? En pundare? jag står nog mera på din sida och försöker klara gölra det jag vet om din "Man" säger bara om det pisstesten visar possetivt så tvekar jag inte på att du sitter och råljuger just nu. Men du gör det rätta för dig så lycka till, lev ditt liv med lögner och en kille som smyger med haschet!

cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen » 2010-08-08 | 09:18:27
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Men fy, vilka jobbigta människor de finns alltså! :/

carrå - 19 år och gravid » 2010-08-08 | 10:43:28
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Jo jag har också hört det men smakade så jävla vidigt att jag inte kunde dricka mer plus att när jag inte ens tror att det hjälper så kändes det ju ganska onödigt :P. Hur mår ni då? Kram

Ilda - Blivande Mamma » 2010-08-08 | 11:20:04
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Ja, jag får allt hoppas på att hon får lite hår iallafall, inte tänker jag lida i inödan =P



Jag är i vecka 38, och går runt och väntar på att förlossningen ska sätta igång. Har ingen tålamod kvar =/



Tack detsamma. Din tös var ju sjukt söt, vilka fina ögon ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback