My heart still love you!

Nästa månad tar vi nästa steg, tro mig fasiken vad jag längtar, det känns så rätt och blev så glad när han sa att han ville det här så mycket, det betyder enormt, hjärtat slog dubbel slag, lyckorus i hela kropp och själ.
jag tycker att skaffar man barn så har man valt att leva tillsammans med den, då har man bildat en familj och vi vill leva tillsammans, kämpat emot alla motgångar , tagit oss igenom bland det värsta som man kunnat.
i 3 års tid har vi haft gnistan uppe, aldrig slutat älskat, gråtit tillsammans , kämpat uppåt till ett wonderful life, det kan bara bli bättre nu, kärleken övervinner allt, ingen klär sig i avundsjuka .
jag älskar honom så sjukt, kan gråta ibland av att vi skapat två vackra liv. hade vi inte funnit varandra hade vi aldrig kommit på fötter, och vi hade aldrig fått våra två SUPER fina underbara barn. <3
Mitt hjärta tillhör han och hans hjärta tillhör mig det har jag fått bevisat. tänk om alla kunde vara såhär lycklig.

Madelene - mamma till Elliot » 2010-08-24 | 22:28:20
URL: http://maddihz.blogg.se/

Har ni bestämt er för hur det blir med liten i magen? Kram

Olivia » 2010-08-30 | 20:24:11
URL: http://oliviaburman.blogg.se/

Åh va söta ni är! :) vad heter barnen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback