stay and bleed.

Magen kurrar, ett under hur mycket man äter och dricker.. viss mat är riktigt vidrigt , kaffe no way, Sallader , mackor , frukt och cola i love it.. :) anyway, jag längtar tills vi ska storhandla och handla massor med frukt, grönsaker till mackorna , chicken wings , lax och spenat och alla mina favorite ..
det märks att jag älskar mat, det har blitt min drog. äh nog om de nu.
idag ska jag köra en barnplåtning, bilder på modellen kommer upp när hon valt vilka bilder hon vill ha. :)
det händer så mycket runt omkring, både positivt och negativt. man lever bara en gång (i guess ) ta vara på den tiden som finns kvar.

Linusinga » 2011-04-08 | 13:12:18
URL: http://linusinga.blogimagine.com

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback