The real life.

Nu är man hemkommen, en heeel galet vild dag från början till slut..
imorse drog vi och käkade lurre på kina, sen drog vi till babyland kika på ny vagn och testade Babysitters till henne, en favorit hade hon men den kostade 2 lakan , tänker inte slänga ut det på en sak hon kommer använda i säkert 2 månader till bara.. sen vart det mycket fotografering + lek i parken och fika i parken med Victoria+Saga + Nettan , Jag och nettan var nog dem som var mest högljydda där och sprang som aldrig förr ifrån dessa förbannade ilskna getingar , det är nog de jag är RIKTIGT jävla rädd för i mitt liv, dock är jag allergisk men de är en annan femma.
sen drog jag och mor min och köpte nytt amnings tee och köpte musik mobil och barnmatsskedar (special) till tösen , klossar , förkläde ritblock och kritor till grabben. nu har han och göra..

Tusselago har fått smaka sin första pure i hela sitt vackra liv, 3 såna skedar katrinplommon pure , hon gillar det , så positivt! + att hon fick amma båda tuttarna så nog sover hon gott nu i vagnen, Wiiiie äntligen, Men! ... undrar hur länge hon sover, bara för de lär hon wakie wakie nu ungefär. Crap! imorgon blir det mer fläng.. men grabben gillart ! ;) undrar när jag ska ha tid att vika tvett och göra såna sysslor? ähh vem fan vill vara hemmafru när det finns en karl i huset. :D
Anonym » 2010-08-11 | 20:06:54
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Ja precis, kan ha varit nått sånt.

Ja ska bli så kul att testa pure och gröt :D

Ska göra de i helgen tror jag, då vi ändå ska storhandla mat ;)

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR! » 2010-08-11 | 20:26:09
URL: http://classys.blogg.se/

Haha vad roligt, Doudou å Jerry känner jag också :) Okej, vad heter denna fredrik i efternamn? :P

Nej Tracy vet jag inte vem det är :P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback