World is World.

Du "annelie" , är det inte jobbigt att vara så avundsjuk på någon?? ,
du kanske inte hängt med i bloggen eller så har du bara blickat förbi det du inte vill se, det kommer sitta ringar på vårat finger den 27:e september och den 14 september firar vi 3 år, och han skulle verkligen vilja behålla det här barnet med mig om han inte tänker leva med mig,
Det är som sagt han som sa först *vi behåller de gumman* .
jag skulle verkligen må dåligt om jag levde ditt liv vännen, hur känns det att alla hånar dig i ansiktet? jag har alltid undrat hur det är att leva ett sådant desperat liv med avundsjuka på människor.
blir du ledsen att han inte valde dig kanske, stackars. styrke kram till dig =)


Hur som hur , var vi så jädrans trötta igår så vi slog en klong i kudden redan vid halv 8.
blev pizza till middag igår men idag ska vi storhandla, med mina cravings blir det ju massa frukt och grönsaker , godis och cola yoghurt och filmjölk, you name it, så man lär väl komma hem 2000 kr fattigare. =)
Hur tusan får ni era barn över 1 år att sova till 8-9 ?? , min grabb total vägrar, kl 5 är han uppe och traskar.

Det kommer alltid vara vi, just deal with it! =)

Sanna & Emilia » 2010-08-28 | 01:17:59
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Hoppas du inte tar åt dig av vad folk säger. Du har ett underbart liv och det finns alltid folk som inte har nåt liv och vill förstöra för andra, som man brukar säga; Misery loves company ..



Jag blev jätteglad när jag såg att du var gravid igen. :D Jag vet att du är en sån underbar mamma och Tony verkar vara en helt underbar pappa så ni skulle klara er galant med en bebis till.



Hoppas ni mår bra och tar hand om er ! :)



Massa kramar

Jenny » 2010-08-28 | 18:54:21
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Hej =) Har ni provat att låta han bada/duscha innan han går och lägger sig? Låt han få en frukt eller nåt innan han somnar så han kan hålla sig hela natten mätt. De kan ju vara mkt som stör en liten kille under natten.. Är de för varmt när han ska sova. prova med lite olika metoder vännen de löser sig :D En kille jag känner han är 1,5 år han sover från ca kl 20.00 till halv 7 ibland vaknar han tidigare, men vissa barn har lättare att sova längre bara. Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback